سومین دوره جشنواره کشوری بهونه در گام پایانی

جشنواره کشوری بهونه که از روز‌های نخستین همه‌گیری بیماری کرونا در راستای شادابی و امیدآفرینی به مردم آغاز شد، گام سوم خود را نیز به پایان برد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، هادی ورشویی، مدیرگروه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس  گفت: جشنواره‌های بهونه که با همه‌گیری بیماری کرونا در راستای امیدآفرینی و شادی مردم راه‌اندازی شد، اکنون در پلکان سوم خود، جایگاه ویژه‌ای را بدست آورده است.

او ادامه داد: یک مؤسسه در گاه بسته شدن همه فعالیت‌های فرهنگی و هنری، که جایگاه ویژه‌ای در شادابی جامعه دارند، با راه‌اندازی جشنواره‌های مجازی، بار دیگر نشان داد که مردم فارس، راه بن‌بستی ندارند و با همه بسته بودن‌ها راه پیشرفت و رشد خود را پیدا خواهند نمود.

علی‌رضا موسوی، دبیر این جشنواره نیز گفت: هرچند به دلیل جلوگیری از همه‌گیری بیشتر بیماری کرونا که امروز کشور ما و جهان را درگیر خود نموده است، نتوانستم از همه مردم برای شرکت حضوری در آئین پایانی دعوت کنیم، اما خوشحالیم که توانستیم سهم اندکی در شادابی و امیدآفرینی مردم داشته باشیم.

موسوی ادامه داد: پس از پایان جشنواره فیلم و عکس‌های جشنواره به صورت بسته‌های فرهنگی در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

او افزود: سومین دوره جشنواره کشوری بهونه در زمینه عکس و با بخش‌های عکاسی شب، کرونا و شهر من برگزار شد.

دبیر این جشنواره بیان کرد: هرچند در فراخوان این جشنواره، گفته شده بود که برای هر بخش، یک برگزیده خواهد بود، اما به دلیل استقبال مردمی بالا، ۳ برگزیده برای بخش‌های عکاسی در شب و کرونا و شهر من و یک برگزیده برای بخش مردمی شناخته شدند.

یادآور می‌شود: در این جشنواره که با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد، ۴۶۱ اثر شرکت کردند که ۲۶ عکس که امتیاز بالای ۹۰ را توانستند بدست آورند به مرحله پایانی راه یافتند.

در این جشنواره علی خوانین، رتبه نخست، احمد لاجوردی، رتبه دوم و محمدعلی منتظمی رتبه سوم را در بخش عکاسی در شب به دست آوردند.

در بخش کرونا و شهر من نیز شیما خرم، رتبه نخست، محدثه نجات، رتبه دوم و علی عباسی رتبه سوم را بدست آودند. همچنین امیر صادقی نیز توانست تنها برگزیده بخش مردمی جشنواره شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.