نتایج اولین بنچمارک از گوشی Realme C17 مشخص شد

وب سایت Geekbench اولین نتایج از بنچمارک گوشی Realme C17 را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت ریلمی یکی از شرکت‌های بسیار بزرگی چینی است که از زمان جداشدن از شرکت شیائومی توانسته است به جایگاه بسیار خوبی در بین شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند دست پیدا کند. یکی از محبوب‌ترین سری‌ گوشی‌های این شرکت سری C بوده که تاکنون سه نسخه از آن با نام‌های C11، C12 و C15 وارد بازار شده است، اما به تازگی اخباری در فضای مجازی پخش شده که اعلام می‌کند این شرکت در حال کار روی عضو چهارم این خانواده با نام C17 است.

وب سایت Geekbench که فعالیت اصلی آن به بررسی و آزمایش سخت‌افزارهای استفاده شده در گوشی‌های هوشمند مربوط می‌شود، به تازگی نتایج آزمایشات خود روی یک گوشی جدید از شرکت ریلمی با مدل RMX2101 را منتشر کرده که به طور قطع می‌توان اعلام کرد این مدل همان عضو جدید از خانواده C خواهد بود.

بچمارک گوشی Realme C17

اطلاعات سخت افزاری گوشی Realme C17

بر اساس اطلاعات منتشر شده گوشی C17 از پردازشگر اسنپدراگون ۴۶۰ استفاده خواهد کرد که از حافظه رام ۶ گیگابایتی استفاده می‌کند و توان پردازش قابل قبولی دارد. این پردازشگر توانسته است در حالت تک هسته امتیاز ۲۵۳ و در حالت چند هسته‌ای امتیاز را کسب کند که برای یک میان رده امتیازات بسیار خوبی به شمار می‌رود.

در حال حاضر درباره سایر مشخصات سخت افزاری این گوشی یعنی دوربین و حافظه داخلی هیچ اطلاعاتی منتشر نشده است اما از آنجایی که تمام اعضای خانواده C از باتری بسیار قدرتمندی استفاده می‌کنند، انتظار می‌رود این گوشی نیز از یک باتری با ظرفیت بسیار بالا که احتمالا ۵ هزار میلی آمپر ساعت است بهره ببرد. در حال حاضر شرکت ریلمی هیچ اطلاعاتی درباره این گوشی منتشر نکرده است اما بر اساس تصاویر منتشر شده می‌توان احتمال داد این گوشی از یک دوربین چهارگانه که به وسیله یک مربع از بدنه جدا شده است استفاده کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار