زمان سفر هیئت اعزامی جودو به سوئیس مشخص شد

هیئت اعزامی جودو کشورمان برای حضور در دادگاه بین المللی حکمیت ورزش قرار است امروز بعدازظهر ایران را به مقصد سوئیس ترک کنند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هیئت اعزامی جودو کشورمان برای حضور در دادگاه بین المللی ورزش قرار است بعدازظهر امروز از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) راهی لوزان سوئیس شوند.

هدف از این سفر رسیدگی به پرونده شکایت ایران از فدراسیون جهانی جودو در خصوص تعلیق این رشته ورزشی می‌باشد که قرار است این جلسه روز چهارشنبه همین هفته از ساعت ۸ صبح در لوزان سوئیس برگزار شود.

از هیمن رو آرش میراسماعیلی (رئیس فدراسیون جودو) به همراه محمد رضا داورزنی (معاون وقت وزارت ورزش)، نصرالله سجادی (سرپرست کاروان ایران در بازی‌های المپیک)، مجید زارعیان (سرمربی تیم ملی جودو)، ساعد وکیل (وکیل پرونده) به همراه دستیارش امروز بعدازظهر راهی قطر خواهند شد و از آنجا به لوزان سوئیس خواهند رفت تا در جلسه روز چهارشنبه ۲۶ شهریور ماه شرکت کنند.


بیشتر بخوانید


همچنین هیئت اعزامی جودو کشورمان جمعه هفته گذشته در تست کرونا شرکت کرده و مشخص شد که تست همگی آن‌ها منفی است. به هیمن دلیل هیچ مشکلی برای سفر به سوئیس نخواهند داشت. همچنین به محض ورود این ۵ نفر به لوزان باید در مدت ۲۴ ساعت در هتل محل اقامت خود قرنطینه شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۲۳ شهريور ۱۳۹۹
نتیجه دادگاه کاملا قابل پیش بینی است . افسوس پول ملیاردی بیت المال که هدر میرود
آخرین اخبار