امضای تفاهم‌نامه برای ۲۳۳ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در خراسان رضوی

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خراسان رضوی گفت: تاکنون هزار و ۲۷۲ تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری به ارزش ۲۳۳ هزار و ۸۵۱ میلیارد تومان در چهارچوب الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی استان، به امضاء رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی تقوایی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خراسان رضوی گفت: در چارچوب الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی تاکنون هزار و ۲۷۲ تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری به ارزش ۲۳۳ هزار و ۸۵۱ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۲۲۱ هزار و ۳۲۲ نفر منعقد و در سامانه "ثبت و پیگیری تفاهم‌نامه‌های سرمایه‌گذاری" ثبت شده است.

او افزود: میانگین پیشرفت اجرایی طرح‌های مربوط به این تفاهم‌نامه‌ها ۴۸ درصد است و از بین آن‌ها ۲۳۵ طرح با حجم سرمایه‌گذاری ۱۱ هزار و ۶۴۹ میلیارد تومان به ۱۰۰ درصد پیشرفت رسیده است.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خراسان رضوی ادامه داد: از بین این طرح‌های سرمایه‌گذاری، ۳۴۷ طرح با حجم سرمایه‌گذاری ۲۲۸ هزار و ۵۴۸ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۲۰۲ هزار و ۲۶۴ نفر جزو طرح‌های بزرگ استان خراسان رضوی به شمار می‌روند.
 
انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.