مرادی: با برگزاری تمرینات وزنه برداری موافقت شده است

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: ستاد مبارزه با کرونا با پیگیری‌های صورت گرفته موافقت اولیه خود را با برگزاری اردو‌ها و تمرینات اعلام کرده است.

علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری  در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری مراسم کمک مومنانه اظهار کرد: با توجه به اینکه کار خداپسندانه‌ای را ورزشکاران کشورمان انجام می‌دهد به همین علت فدراسیون وزنه برداری خودش را متعهد می‌داند که در این کار خداپسندانه مشارکت کند. قهرمانان ما  مدال‌هایی که حاصل چندین سال  زحمات آنها  بود را برای مزایده  گذاشتند. خوشبختانه این مدال‌ها مورد اقبال تعدادی از مردم قرار گرفت و آن‌ها را خریداری کردند.  

مرادی درباره ناراحتی کوروش باقری مبنی بر کم کاری فدراسیون وزنه برداری برای اخذ مجوز از ستاد مبارزه با کرونا جهت آغاز اردو‌ها و تمرینات گفت: کادر فنی  نظر خود را ارائه  می دهد. ستاد مبارزه با کرونا هم طبق پیگیری‌های فدراسیون وزنه برداری موافقت اولیه خود را با برگزاری تمرینات و اردو‌ها اعلام کرده است. بعد از آن باید ببینیم  که اقدامات  مجامع بین المللی این رشته ورزشی از جمله فدراسیون جهانی و آسیایی به چه صورت است که براساس آن برنامه ریزی کنیم.  

رئیس فدراسیون وزنه برداری درباره اینکه مشکلات کیانوش رستمی با کادر فنی حل شده است، گفت: از ابتدا مشکلی نبود. طبق روال قبلی  رستمی تمرینات خود را دنبال می‌ کند. رستمی مربی شخصی ندارد.  

او درباره  برنامه  فدراسیون وزنه برداری برای کاندیدا شدن در  انتخابات فدراسیون جهانی گفت: فعلا فدراسیون جهانی و قاره‌ای وزنه برداری برنامه‌ای ندارد تا ما در این زمینه اقدام کنیم. به طور طبیعی اگر قرار باشد انتخاباتی در سطح جهانی برگزار شود ۳ ماه قبل از انتخابات باید فرم‌های ثبت نام به کشور‌ها ارسال شود. فدراسیون جهانی باید مقدمات انتخابات  را فراهم کند تا ما براساس آن برنامه‌های خود را پیگیری کنیم.  


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار