معلمان مدارس خرید خدمات آموزشی خراسان رضوی استخدام می شوند؟

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: استخدام معلمان مدارس خرید خدمات آموزشی در آموزش و پرورش تابع تصمیمات مجلس شورای اسلامی و قوانین امور استخدامی است و تاکنون هیچ اولویتی برای استخدام این گروه از معلمان اعلام نشده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: پیگیر پرداخت حقوق ماه های پایانی سال تحصیلی گذشته معلمان مدارس خرید خدمات آموزشی در استان هستیم، حق بیمه این معلمان نیز تا پایان خرداد ماه امسال واریز شده است و خوشبختانه در این زمینه مشکلی نداریم.

او بدون اشاره به میزان این مطالبات در استان، افزود: امیدواریم با تخصیص به موقع بودجه به زودی شاهد پرداخت مطالبات معلمان خرید خدمات آموزشی در استان باشیم ضمن این که این گروه امسال نیز ما را در پوشش آموزشی در استان به خوبی یاری می‌کنند.
بیشتربخوانید


خدابنده در خصوص برنامه احتمالی استخدام این گروه معلمان بیان کرد: استخدام این گروه از معلمان در آموزش و پرورش تابع تصمیمات مجلس شورای اسلامی و قوانین امور استخدامی است و تاکنون هیچ اولویتی برای استخدام این گروه از معلمان اعلام نشده است.

او تصریح کرد: این گروه می‌توانند در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ثبت‌نام کرده و از این طریق در صورت قبولی استخدام شوند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام//ز.ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.