حمایت قاطع دستگاه قضایی هرمزگان از افشاگران فساد

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: حفظ امنیت شغلی و روانی افشاگران و گزارشگران فساد از مهمترین اولویت‌های دستگاه قضایی هرمزگان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، علی صالحی، رئیس کل دادگستری هرمزگان در نشست سازمان بسیج طلاب سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان بر استفاده از ظرفیت طلاب و روحانیون در گسترش صلح و سازش و احیای حقوق عامه تاکید کرد.

صالحی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری بین سپاه امام سجاد (ع) و دادگستری استان هرمزگان در قالب طرح مصلحین خانواده، افزود:با توجه به اینکه طلاب و روحانیون از جایگاه و مقبولیت اجتماعی ویژه‌ای برخوردارند، می‌توان با ارجاع برخی از پرونده‌ها به این عزیزان در قالب هسته‌های تخصصی از توانمندی آن‌ها در راستای تحقق صلح و سازش استفاده کرد.

او گفت: بسیج طلاب همچنین می‌تواند با معرفی حقوقدانان حوزه علمیه در اجرای موفقیت آمیز طرح هر مسجد یک حقوقدان تاثیرگذار باشد.

صالحی افزود: هماهنگی و همدلی علما و روحانیون با دستگاه قضایی هرمزگان نویدبخش تحقق دستاورد‌های بزرگ برای اصلاح امور، احیای حقوق عامه و حل مشکلات مردم است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان با تاکید بر حمایت قاطع دستگاه قضایی هرمزگان از افشاگران فساد، گفت: حفظ امنیت شغلی و روانی افشاگران و گزارشگران فساد از مهمترین اولویت‌های دستگاه قضایی است.

در این نشست نمایندگان مجمع بسیج طلاب استان هرمزگان نیز از عملکرد جهادی و تحول گرایانه دستگاه قضایی به ویژه در حوزه مبارزه با فساد و ارتقای شاخص عدالت اجتماعی تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.