ترامپ: فکر می‌کنم اسرائیل دیگر منزوی نیست! / ترامپ کلید کاخ سفید را به نتانیاهو داد

ترامپ در اقدامی نمادین نسخه‌ای از کلید کاخ سفید را به نتانیاهو هدیه کرد و آن را نشانه «محبت» بین آمریکا و رژیم صهیونیستی خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کاخ سفید برای امضای توافق خیانت به مردم فلسطین حضور دارد، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در اقدامی نمادین نسخه‌ای از کلید کاخ سفید را در دیدار با او به نتانیاهو هدیه کرد و آن را نشانه «محبت» بین آمریکا و رژیم صهیونیستی خواند!

ترامپ با اشاره به خیانت امارات و بحرین مدعی شد: به فضل شجاعت این سه کشور از سپیده دمی جدید در خاورمیانه سخن می‌گوئیم! تا لحظاتی دیگر دو توافق امضا می شود و توافقات دیگری در راه است که به زودی خواهیم دید.

پیش از این رسانه‌ها اعلام کردند نخست‌وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی به همراه وزرای خارجه امارات و بحرین برای دیدار با رئیس‌جمهور آمریکا و امضای توافق ننگین با این دو کشور و خیانت به مردم فلسطین، وارد کاخ سفید شدند.

چند روز پیش دونالد ترامپ اعلام کرد که بحرین پذیرفته است با اسرائیل توافق صلح امضا کند، پس از آن مقامات بحرینی این خبر را تایید و اعلام کردند که قصد عادی‌سازی روابط با رژیم جعلی صهیونیستی را دارند.

پیش از بحرین، امارات نیز از عادی‌سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی خبر داده بود و پروازهای خطوط هوایی از تل‌آویو به امارات و بالعکس انجام شد.

بنیامین نتانیاهو پیش از حضور در کاخ سفید برای امضای توافق خیانت کشورهای بحرین و امارات به ملت فلسطین، طی پیامی در حساب توییتری خود نوشت: «این یک روز هیجان انگیز و تاریخی برای اسرائیل است.» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پیام توییتری خود افزود: «در مسیر امضای صلح برای صلح و صلح برای قدرت هستم!»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
با اینکار ترامپ صد در صد با حمایت اسرائیل رای خواهد آورد کاری که ترامپ برای این جلادان کرد در تاریخ 50 سال اخیر بی سابقه هست و این طرح با شهادت سردار دلها آغاز شد آمریکا ماهیتش معلوم شده برای بیخبران نه خواب زدگان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
موشک ها خوشمزه بودن
دوست دارین با سجیل تلاویو رو شخم بزنیم یا موشک جدید حاج قاسم تصمیم با شما
Germany
ناشناس
۲۲:۵۱ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
عجب
Canada
ناشناس
۲۲:۴۴ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
همه این کارها
برای جمع اوری رای یهودیان و مسیحی های انجیلاگاست
دارم خودش را به اب و اتش میزند که
رای بیاورد
Iran (Islamic Republic of)
امیرمهدی
۲۲:۳۴ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
آخه بدبخت ، تو و کشورت از همه منزوی تر هستند ، یک فکری بحال خودت بکن ، بدبخت فلک زده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
به بحرین موشک بزنید. شاخ شده
Germany
ناشناس
۲۲:۰۳ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
به امید صلح در خاورمیانه
و نابودی افکار انگلیسی و نابودی جنگ و تفرقه در خاورمیانه
فرقی نداره اسم کشور چی باشه !
آخرین اخبار