ترامپ: اعتبار توافق برجام به زودی به پایان خواهد رسید

رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد توافق هسته‌ای ایران به پایان خواهد رسید و واشنگتن از دستیابی تهران به تسلیحات هسته‌ای جلوگیری می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بار دیگر به توافق هسته‌ای ایران موسوم به برجام حمله کرد.

بر این اساس، ترامپ گفت: اعتبار توافق هسته‌ای ایران به زودی به پایان خواهد رسید. ما به تهران اجازه دستیابی به تسلیحات هسته‌ای را نخواهیم داد.

وی درباره عادی سازی روابط کشور‌های عربی با اسراییل نیز گفت: از صحبت با ملک سلمان، پادشاه عربستان سعودی به این نتیجه رسیدم که به زودی ریاض به توافق عادی سازی روابط با تل آویو خواهد پیوست. با این حال، فلسطینی‌ها لج باز هستند و من نیز در مقابل به توصیه‌ها برای امضای توافق با آن‌ها گوش ندادم. هم اینک ۳ یا ۴ کشور خواستار عادی سازی روابط با اسراییل هستند. ما به دنبال اتحاد در خاورمیانه هستیم تا جنگ و خون ریزی در این منطقه به پایان برسد.

ترامپ با اشاره به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه نوامبر و احتمال تقلب در آن گفت: بزرگترین تهدید برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا فرمانداران احزاب مخالف هستند که صندوق‌های رای را کنترل می‌کنند. آن‌ها تهدیدی بسیار بزرگتر از تهدید کشور‌های خارجی برای مداخله در انتخابات هستند. در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هر خشونتی که در کشور رخ دهد را سرکوب خواهیم کرد و به نظر من شهروندان آمریکایی نیز همین خواسته را دارند.

رئیس جمهور آمریکا با اشاره به تلاش‌ها برای دستیابی به واکسن کرونا افزود: هر زمان که واکسن کرونا مجوز لازم را از سازمان غذا و دارو دریافت کند، آمادگی توزیع آن را داریم. پیشبینی ما این است که بتوانیم تا پایان سال جاری میلادی بیش از ۱۰۰ میلیون دوز از این واکسن را در جامعه توزیع کنیم. اگر موفق به انجام درست کار خود شویم می‌توانیم تلفات کرونا در کشور را زیر ۲۵۰ هزار نفر نگه داریم. آمادگی داریم واکسن کووید ۱۹ را اوایل ماه نوامبر توزیع کنیم.

خوشبینی ترامپ برای دستیابی به واکسن کرونا و کنترل شیوع این همه گیری در آمریکا در حالی مطرح می‌شود که آمریکا با فاصله زیاد در صدر کشور‌های جهان از منظر شمار قربانیان و مبتلایان به کووید ۱۹ قرار دارد. تاکنون ۶ میلیون و ۶۵۰ هزار تن در آمریکا به این ویروس آلوده شده اند. از این میان، ۱۹۷ هزار تن جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
ما از تو مشتاق تر یم که تمام شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
ممنوعيت هسته اي شدن ما هم به پايان رسيد
France
کرامت سلیمی
۰۸:۲۶ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
اینکه ترامپ با اطمینان می گوید که "ایران هرگز به بمب اتمی دست نخواهد یافت" یک حقیقت را نشان می دهد و ان هم اینکه چیزی به عنوان سلاح اتمی مطلقا" وجود خارجی ندارد و خود دولت امریکا 75 سال با کمک کشورها و سازمانهای هوچی گر با وانمود به داشتن چنین سلاحی و ایجاد رعب و وحشت در دل ملتها خود را به دروغ ابرقدرت جا زده است و ملتها را به بردگی گرفته است.

در شرایط فعلی که تقریبا" تمامی مراکز شرارت جهانی بر علیه کشور ایران هستند و حتی کشورهای چین و روسیه خود را ناجوانمردانه کنار کشیده اند تنها راه مقابله با امریکای فریبکار افشای دروغ بودن سلاح اتمی توسط مقانات عالیرتبه کشور می باشد.

افشای این دروغ باعث ایجاد هرج و مرج در امریکا و پایگاههای نظامیش در سرتاسر جهان می شود. و به نوعی تعادل قدرت به نفع کشورهای جهان سوم را سبب می شود.



انچه را به عنوان انفجار هسته ای نشان می دهند دقیقا" مشابه انفجار گاز مایع در مقیاس دهها و یا صدها تن می باشد.

یعنی اگر دهها و یا صدها تن گاز مایع را با هوای فشرده کافی منفجر نمایند ،دقیقا" انفجاری مشابه انفجار به اصطلاح هسته ای رخ می دهد. مثلا" در هردو انفجار قارچ تشکیل می شود و و چرخش قارچشان کاملا" مشابه می باشد.

ان چیزی که به عنوان بمب هیدروژنی عنوان می شود که مدعی هستند قدرت تخریب ان خیلی بیشتر از بمب اتمیست چیزی جز انفجار دهها و یا صدها تن گاز هیدروژن مایع به همراه هوای فشرده کافی نیست.
اگر از هیدروژن مایع استفاده نمایند به علت سرعت بیشتر واکنش هیدروژن با هوا ، انفجار در زمان کمتری رخ می دهد و در نتیجه

شدت انفجار بیشتر و قدرت تخریب بیشتری خواهد داشت. اما با استفاده از عدم آگاهی ملتها وانمود می کنند همجوشی هسته ای رخ داده است.
آخرین اخبار