ویدئویی طنز از لحظه توافق اسرائیل، بحرین و امارات

ویدئویی که لحظه توافق اسرائیل، امارات و بحرین را نشان می دهد مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رژیم آل خلیفه پس از امارات متحده عربی به عنوان دومین کشور حاشیه خلیج فارس روابط خود با اسرائیل را عادی سازی کرد. هفته گذشته بود که رئیس جمهور آمریکا با انتشار توئیتی در حساب توئیتر خود از عادی سازی روابط بحرین با رژیم صهیونیستی خبر داد. ساعاتی بعد آمریکا، بحرین و رژیم صهیونیستی در همین باره بیانیه‌ای را منتشر کردند.


بیشتر بخوانید


رژیم صهیونیستی با کمک آمریکا در حال ایجاد یک ائتلاف عربی_اسرائیلی با کشور‌های عربی در حاشیه خلیج فارس هستند تا بتوانند در آینده از این کشور‌ها بر ضد کشورمان استفاده کنند. اما ویدئویی که لحظه توافق بحرین، امارات و رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد به ویدئویی داغ در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است. در این ویدئو سردرگمی نماینده امارات در هنگام امضای توافق و عکس العمل‌های ترامپ به او توجه کاربران مجازی را به خود جلب کرده است. اتفاقات این ویدئوی کوتاه، شباهت زیادی به صحنه‌های سریال مستر بین دارد که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۳:۲۲ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
کسی که اصلا نمیداندکجا را امضاء کند وچه کاری را انجام دهد حتما نمیداند متن توافق چیست وسواد خواندن انرا نداشته وچه کلاهی سرش رفته باشد خدا میداند.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۶:۰۴ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
خیلی خندیدم بی مزه
Iran (Islamic Republic of)
کشورم ابرقدرت نظامی
۱۲:۰۵ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
یکی از یکی حیوان تر ، و یکی از یکی خائن تر ، پست ترین حکام جهان ، و باعث تکه تکه کردن میلیون ها انسان بیگناه دست در دست هم ، اما کور خوندین ، همیشه حق پیروز
Iran (Islamic Republic of)
مهدی رنجبر
۰۸:۴۶ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
واقعا خنده دارمعلومه که به زور پای میز مذاکره رفته و خیلی از بندهای توافق یاخبرنداره یاقبول نداره این مذاکرات محکوم به شکست است و هیچ تاثیری در منطقه ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
خخخخخخخخخخخخخخخخ