روستائیان لرستان نسبت به خرید سهمیه الکترونیک نفت سفید و گاز مایع اقدام کنند

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لرستان گفت: روستائیانی که از نفت سفید و گاز مایع استفاده می‌کنند نسبت به خرید سهمیه الکترونیک نفت سفید و گاز مایع اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، پیمان بهرامی مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لرستان در رابطه با توزیع نفت سفید در بین روستائیان استان اظهارداشت: در بحث توزیع نفت سفید، استان لرستان جز ۱۰ منطقه‌ای است که اکنون به صورت پایلوت نفت را به صورت الکترونیکی توزیع می‌کند.

او افزود: پیش از این توزیع نفت سفید در بین جامعه هدف به صورت کالا برگ انجام می‌گرفت به نحوی که افراد باید در فروشندگی‌های واقع در روستا‌ها ثبت نام و وجهی را پرداخت می‌کردند که هم اتلاف وقت و هزینه داشت و هم اینکه باید برای دریافت کالا برگ به صورت حضوری مراجعه می‌کردند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لرستان با بیان اینکه هم اکنون طرح توزیع نفت سفید و گاز مایع در لرستان در حال اجراست عنوان کرد: توزیع گاز مایع در قالب کپسول‌هایی است که قاعدتا فقط به روستائیانی که نفت سفید سوز هستند تعلق می‌گیرد.

بهرامی بیان کرد: سرپرستان خانوار جهت دریافت سهمیه گاز مایع باید به سایت تجارت آسان مراجعه و نسبت به ثبت مشخصات خود اقدام کنند که در نهایت پس از اینکه شرایط احراز داشته باشند گاز مایع به آن‌ها داده می‌شود.

او گفت: در طرح الکترونیکی شده نفت سفید و گاز مایع سرپرست خانوار با کشیدن کارت بانکی خود به قیمت مصوب دولتی هزینه‌ای را پرداخت می‌کند که با این کار هم سهمیه واقعی خود را دریافت می‌کند و هم اینکه به قیمت مصوب دولتی مبلغی از کارت وی کسر می‌شود.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لرستان تصریح کرد: سرپرستان خانوار با مراجعه به فروشندگی و عاملان توزیعی که در سطح استان داریم می‌توانند با کارت بانکی سهمیه واقعی خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار