فرماندار اندیمشک گفت: شهروندان و صاحبان اصناف باید رعایت نکات بهداشتی را جدی بگیرند تا بتوانیم از روز‌های سخت کرونایی عبور کنیم.

پیمان جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: کرونا یک بیماری جدی و خطرناک است که تاکنون واکسن یا دارویی برای درمان آن پیدا نشده است و در شرایط کنونی رعایت نکات بهداشتی تنها راه مصون ماندن از این بیماری منحوس محسوب می‌شود.

او به بازگشت وضعیت قرمز برخی شهرستان در استان شامل؛ آبادان، شوشتر، بهبهان، امیدیه و آغاجاری و اهواز اشاره کرد و افزود: بی توجهی مردم به نکات بهداشتی، کاهش استفاده از ماسک، حضور در اماکن شلوغ و پرتردد بدون محافظت شخصی و... سبب افزایش ابتلا به کرونا ویروس و مرگ و میر ناشی از آن است.

جهانگیری با تاکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی اصناف و مردم بیان کرد: در صورتیکه خطر این بیماری را جدی نگیریم و به سهل انگاری‌ها ادامه دهیم، وارد پیک سوم کرونا که همزمان با شیوع بیماری آنفلونزا در فصل پاییز است، خواهیم شد و شرایط برای کادر درمان و بیمارستان‌های استان و شهرستان اندیمشک بسیار سخت می‌شود.

فرماندار اندیمشک در پایان خواستار خودداری از برگزاری مراسم‌های عزا و عروسی، دورهمی‌ها شد و اظهار داشت: خواهشمندیم مردم استفاده از ماسک را فراموش نکنند و همچنان با رعایت بهداشت فردی و عمومی، شست و شوی مکرر دستها و پرهیز از تردد در اماکن شلوغ و پرتردد که احتمال انتقال بیماری بسیار بالا است، کادر درمان را در کنترل بیماری و کاهش ابتلا به کرونا را یاری کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.