لزوم مشارکت خیران در تأمین ملزومات آموزشی دانش آموزان نیازمند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان بر لزوم مشارکت خیران، مسئولان و مردم نوع‌دوست برای تأمین ملزومات آموزشی غیرحضوری برای دانش آموزان نیازمند تأکید کرد.

لزوم مشارکت خیران در تأمین ملزومات آموزشی برای دانش آموزان نیازمندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یحیی صادقی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان با بیان اینکه ۲۰ هزار دانش‌آموز و حدود پنج هزار دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند گفت: با توجه به مجازی شدن آموزش ۵۰ درصد دانش آموزان تحت حمایت این نهاد به گوشی هوشمند نیاز دارند که در این زمینه نیازمند حمایت مردم و خیران هستیم.

او با اشاره به ارائه آموزش‌ها به‌صورت مجازی بر لزوم مشارکت خیران، مسئولان و مردم نوع‌دوست استان برای تأمین ملزومات آموزشی غیرحضوری برای دانش آموزان نیازمند تأکید کرد.

صادقی بابیان اینکه تمام تلاش ما در کمیته امداد بر این است که هیچ دانش‌آموزی از تحصیل بازنماند افزود: خیران و مردم نوع‌دوست استان می‌توانند از طریق تلفن همراه خود با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۴*۸۸۷۷ * در شور ملی عاطفه‌ها مشارکت کنند.

صادقی از رشد کمک‌های مردمی به این نهاد طی پارسال نسبت به سال ۹۷ خبر داد و گفت: کمک‌های مردمی به کمیته امداد در سال ۹۸ علیرغم شرایط سخت اقتصادی نسبت به سال ۹۷ بیش از ۱۵۰ درصد رشد داشته است.

او یکی از برنامه‌های مهم واصلی کمیته امداد را توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت اعلام کرد و افزود: کارفرمایانی که نیروی کار موردنیاز خود را از بین فرزندان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد تأمین کنند از بسته‌های تشویقی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار