مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی:

توزیع ۵۴۷ هزار پرس غذای گرم در طرح اطعام حسینی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از توزیع ۵۴۷ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان در قالب طرح اطعام حسینی خبر داد.

به گزارش   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اینکه طرح اطعام حسینی هم‌زمان با ماه محرم و صفر باهدف حمایت از اقشار محروم جامعه با همکاری مردم و مراکز نیکوکاری آغاز شده است، افزود: در راستای گام دوم پویش ایران همدل ۷۲ آشپزخانه اطعام حسینی در ماه محرم با این نهاد همکاری داشتند که بر این اساس ۵۴۷ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد.

او  ارزش غذا‌های توزیع شده بین نیازمندان را هفت میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این غذا‌ها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی بین نیازمندان توزیع شده است.


بیشتر بخوانید 


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی  گفت : علاوه بر این با کمک‌های خیران در همین مدت ۲۶ هزار سبد غذایی به ارزش یک میلیارد تومان نیز بین نیازمندان توزیع شده است.

الهی راد ضمن تقدیر از نیکوکاران، مراکز نیکوکاری، نیرو‌های جهادی، دستگاه‌های دولتی و مؤسسات خیریه که در اجرای این طرح با کمیته امداد همکاری داشتند، اظهار کرد: در مرحله اول از گام دوم این پویش همزمان با دهه ولایت و امامت حدود هفت میلیارد تومان کمک جمع آوری و در قالب سبد غذایی و غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد.

او  بابیان مرحله نخست رزمایش ایران همدل که با مشارکت همگانی مردم و نهاد‌ها و مراکز نیکوکاری در استان اجرا شد تعداد ۳۲ هزار بسته مواد غذایی بین نیازمندان و محرومان توزیع شد، افزود: همچنین ۲۴۰ هزار پرس غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند در طرح اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان امسال توزیع شد.

او افزود : همچنین تهیه بسته‌های حمایتی و تحصیلی با توجه به شروع سال تحصیلی جدید و آموزش‌های مجازی بخصوص دانش آموزانی که قادر به خرید تبلت و گوشی نبوده اند با عنوان شور عاطفه‌ها در حال انجام است.

او  گفت: گفت: هم‌اکنون نیز مردم نوع‌دوست و خیران می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۵۸*۸۸۷۷* و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰ نسبت به مشارکت در مرحله دوم پویش ملی ایران همدل و کمک به تامین هزینه تحصیلی دانش آموزان و معیشتی نیازمندان اقدام کنند.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.