معاون رییس جمهور خبرداد:

استخدام فرزندان شهدا و جانبازان تا پایان برنامه ششم توسعه

اوحدی گفت: همه فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد باید تا پایان برنامه ششم توسعه استخدام شوند و امیدواریم دستگاه‌ها با استفاده از ظرفیت‌های قانونی در این زمینه اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سعید اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید کشور  پیش از ظهر امروز در ادامه برنامه‌های سفر یک روزه به استان کرمان در دیدار با امام جمعه کرمان گفت: تفاهمنامه هایی در حوزه مسکن و اشتغال ایثارگران در استان کرمان امضا شد که این اتفاق خوب باید برای کشور الگوسازی شود.

او بیان کرد: بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال خانواده شهدا در استان کرمان پای کار آمدند و این امر مهمی است که باید در سراسر کشور مورد توجه قرار گیرد.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: همه فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد باید تا پایان برنامه ششم توسعه استخدام شوند و امیدواریم دستگاه‌ها با استفاده از ظرفیت‌های قانونی در این زمینه اقدام کنند.

اوحدی با تاکید بر اینکه ما مدیون خانواده شهدا هستیم، تصریح کرد: اشتغال فرزندان شهدا و جانبازان مهمترین دغدغه خانواده آنها است.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی، امام جمعه کرمان گفت: امیدوارم سفر معاون رییس جمهور برای خانواده ایثار گران استان‌پر برکت باشد، زیرا شما مرد روزهای سخت بودید و حادثه تاریخی منا را دیدید و توانستید از آن فضا به نفع نظام اسلامی عبور کنید.

 او تاکید کرد: خانواده معظم شهدا و ایثارگران دغدغه ی یک مسئله مهم را دارند و آن اشتغال است که به خوبی  مدنظر می باشد و بعد در بخش درمان که خبرهای خوشی دادند اما نیاز به تقویت دارد و بصورت کلی تکریم این خانواده ها باید در کل مجموعه های خدمت رسانی کشور توجه ویژه شود و بدانیم دین آنها به راحتی ادا شدنی نیست .

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
مهدی
۱۹:۲۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
اونوقت رتبه های یک کنکور هم که باید مهاجرت کنند
عجب آینده ای در انتظار کشور خواهد بود با این تصمیمات.
آخرین اخبار