استاندار کرمان گفت:در سفر معاون رییس جمهور به کرمان برخی مشکلات از جمله مسکن و اشتغال فرزندان ایثارگران با انعقاد تفاهم نامه هایی حل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،مراسم امضای تفاهم نامه بین معاون رییس جمهور و استاندار کرمان برای تامین زمین جهت ساخت مسکن ایثارگران کرمان در حسینیه ی گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

اوحدی،معاون رئیس جمهور در مراسم امضای تفاهم نامه های بنیاد شهید در کرمان، تقارن اربعین و دفاع مقدس را فرصتی دانست تا شناخت بهتری از جنگ ها واتفاقات تاریخی داشته باشیم تا روحیه ایثارگری ترویج شود.

او افزود: دوران دفاع مقدس و برکت وجودی امام راحل یک عظمت و رشد در جامعه به وجود آورد که طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید جلوی تحریف آن گرفته شود.

اوحدی با اشاره به اینکه اندیش مردان حوزه و دانشگاه باید برای توطئه های تکفیری ها و مشکلات چاره اندیشی کنند، گفت: پیچیدگی و مشکلات تکفیری‌ها از دوران دفاع مقدس سخت‌تر بود ،حاج قاسم و یارانش ،ابومهدی المندس، رشیدمردان افغان در ستیز با تکفیری ها حضور داشتند.

رییس بنیاد شهید کشور به توطئه های پیچیده‌ برای نابودی اسلام اشاره کرد و افزود: اگر در هفته دفاع مقدس گفته می‌شود  مقام معظم رهبری یک ساعت صحبت می کنند باید قدردان بود .

او در ادامه از امضای سه تفاهم نامه برای ایثارگران در کرمان خبر داد و گفت: زمین برای ساخت واحد های مسکونی و تعهد اشتغال ۲۰۰ نفر در شرکت مس از دستاوردهای سفر امروز به کرمان است.

محمد جواد فدایی استاندار کرمان در این مراسم باگرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره همه شهدای اسلام گفت: دفاع مقدس هویت اسلامی، انقلابی و فرهنگی امت ما را نشان داد.

او افزود:درسفر امروز قرار است کار‌های خوبی برای خانواده‌های ایثارگران آغاز شود و برخی مشکلات آن ها از جمله مسکن و اشتغال فرزندان ایثارگران حل شود که برای تحقق این مهم تفاهم نامه هایی منعقد خواهد شد.

فدایی تصریح کرد : این تفاهم نامه‌ها وقتی تحقق پیدا می‌کند که باور داشته باشیم که وظیفه ما خدمت به خانواده‌های ایثارگران است .

او افزود: ایثارگران ،شهدا و رزمندگان الگویی هستند برای جامعه ما که چگونه از این مرز و بوم دفاع کنیم، چون همیشه دشمنان وجود دارند و انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را تهدید می‌کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.