مدل سیستم تعلیق Ford Maverick مشخص شد

تصاویر جاسوسی جدید از طراحی سیستم تعلیق خودروی Ford Maverick پرده برداشتند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اتومبیل مورد انتظار Ford Maverick باری دیگر توسط عکاسان جاسوس دیده شد اما این بار خودوری Ford Ranger نیز در کنار آن قرار داشت. نه تنها تصاویر جدید از اتومبیل Ford Maverick نشانگر اندازه آن است بلکه کاربران می‌توانند به وضوح سیستم تعلیق خودرو را مشاهده کنند.

عکس‌های قدیمی‌تر از خودروی Ford Maverick تنها یک ایده از اندازه احتمالی آن را به کاربر می‌داد، اما جدیدترین تصاویر منتشر شده در کنار Ford Ranger نشان می‌دهد که این خودروی از نمونه‌های دیگر کوچک‌تر و باریک‌تر است. اخباری نیز مبنی بر سیستم رانش چرخ‌های جلویی این خودرو پیش از این منتشر شده بود و کاربران اطلاعات محدودی را از مشخصات Ford Maverick در اختیار داشتند. این خودرو بر پایه یک پلتفرم ارزان قیمت با قدرت رانش چرخ‌های جلویی طراحی و سوار شده است. 

شباهت سیستم‌ تعلیق Ford Maveric به اتومبیل Ford Transit Connect


بیشتر بخوانید


شباهت سیستم‌ تعلیق Ford Maveric به اتومبیل Ford Transit Connect

سیستم تعلیق چرخ‌های عقب Ford Maverick شباهت بسیاری به Ford Transit Connect دارد. شرکت سازنده قصد دارد این اتومبیل را برای علاقه‌‎مندانی که توان مالی خوبی ندارند عرضه کند. با وجود آن که تمامی نمونه‌های اولیه اتومبیل Ford Maverick با سیستم رانش چرخ‌های جلویی دیده شده‌اند، اما انتظار می‌رود شرکت فورد نمونه‌هایی با سیستم رانش تمامی چرخ‌ها عرضه کند.

شباهت سیستم‌ تعلیق Ford Maveric به اتومبیل Ford Transit Connect

گفتنی است؛ برای ساخت این اتومبیل با سیستم رانش تمامی چرخ‌ها شرکت فورد باید از قالب و پلتفرم متفاوتی استفاده کند. به همین دلیل طرفدارانی که قصد دارند منتظر این نمونه جدید بمانند باید خود را برای قیمتی بسیار بیشتر آماده سازند. همان‌طور که مشخص است، تغییر قالب پایه اتومبیل برای شرکت‌ها سازنده گران تمام می‌شود چرا که باید خط تولید متفاوتی را برای ساخت آن‌ها آماده کنند.

سیستم تعلیق Ford Maverick

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار