اختصاص ۲۵۳ میلیون تومان اعتبار برای کمک به دانش آموزان کرمانشاهی

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: در تازه‌ترین کمک‌های جمع آوری شده در شور عاطفه‌ها بیش از ۲۵۳ میلیون تومان اعتبار به تامین ملزومات تحصیلی و البسه دانش آموزان نیازمند کرمانشاهی اختصاص داده شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: شور عاطفه‌های امسال از ۲۲ شهریور ماه آغاز و تا ۱۱ مهر ماه ادامه خواهد داشت.

رخصی افزود: امسال این شور مذهبی ملی با شعار‌های همدل می‌شویم در تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان و همچنین همدل می‌شویم برای مهربانی در مهر برگزار می‌شود.

محسن رخصی بیان کرد: در تازه‌ترین کمک‌های جمع آوری شده در شور عاطفه‌های امسال ۲۵۳ میلیون تومان اعتبار به تامین ملزومات تحصیلی و البسه دانش آموزان نیازمند کرمانشاهی اختصاص داده شده است.

او ادامه داد: با این میزان کمک ۵۰۰ بسته کامل شامل کیف و لوازم التحریر، ۳۰۰ جفت کفش و ۳۰۰ البسه فرم مدرسه برای دانش آموزان نیازمند در شهرستان کرمانشاه خریداری شده است.

محسن رخصی عنوان کرد: این اقلام تحصیلی و البسه از محل موقوفات حاج محمد تقی اصفهانی، موقوفات مرکز افق و کمک‌های خیران در شور عاطفه‌ها تامین و خریداری شده است.

رخصی با یادآوری اینکه هم اکنون حدود ۱۴ هزار دانش آموز در استان تحت حمایت این نهاد هستند، عنوان کرد: خیران نیک اندیش می‌توانند برای مشارکت در شور عاطفه‌ها به دفاتر کمیته امداد و سایت الکترونیکی www.emdad.ir مراجعه و یا کد‌های #۱۴* و #۰۸۳*۸۸۷۷* را از طریق تلفن‌های همراه شماره گیری کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه بیان کرد: همچنین واریز وجوه نقدی به شماره کارت مجازی ۹۶۲۷-۹۹۹۳-۹۹۱۸-۶۰۳۷ نزد بانک ملی از دیگر درگاه‌های کمک به نیازمندان در شور عاطفه‌ها است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار