لغو تمامی رقابت‌های ورزشی تا اطلاع ثانوی

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از لغو تمامی رقابت‌های ورزشی، کارگاه‌های آموزشی و سمینار‌ها و تجمعات ورزشی در استان تا اطلاع ثانوی خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ جلال عزیزی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به قرمز شدن وضعیت استان به لحاظ شیوع بیماری کرونا، گفت : باتوجه به حاکم شدن این وضعیت در استان، دستوری مبنی بر لغو تمام رقابت‌های ورزشی، کارگاه‌های آموزشی و سمینار‌ها و تجمعات ورزشی را تا اطلاع ثانوی صادر کرده‌ایم.

او گفت : ۱۵ رشته ورزشی پربرخورد در کرمانشاه کماکان غیرفعالند و امکان از سرگیری فعالیت‌های خود را تا زمان فروکش شدن بیماری کرونا نخواهند داشت.

معاون ورزش و جوانان کرمانشاه افزود: سایر رشته‌های ورزشی از جمله ۲۹ رشته انفرادی هم می‌توانند با شرایطی از جمله حضور حداقلی نفرات و رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی به فعالیتشان ادامه دهند.

او ادامه داد: باشگاه‌های بدنسازی و سالن‌های آمادگی جسمانی هم می‌توانند با حداکثر ۵۰ درصد ظرفیتشان ادامه فعالیت داشته باشند.

عزیزی در خصوص شرایط ادامه فعالیت مدارس فوتبال افزود: هنوز برای تعطیلی مدارس فوتبال هیچ ابلاغی از سوی ستاد استانی مقابله با کرونا به ما اعلام نشده، بنابراین این مدارس فعلا امکان ادامه فعالیت دارند.

او در رابطه با نظارت بر فعالیت باشگاه‌های ورزشی در این ایام گفت: از زمانی که بیماری کرونا شیوع پیدا کرده، نظارت‌های دقیقی بر فعالیت باشگاه‌های ورزشی سطح استان شده، به گونه‌ای که تا پایان مرداد با ۳۰۰ باشگاه متخلف برخورد داشته‌ایم.

معاون ورزش و جوانان استان افزود: در ماه شهریور هم حدود ۳۵ باشگاه متخلف شناسایی و با آن‌ها برخورد صورت گرفت که البته آمار تخلف باشگاه‌ها در این ماه نسبت به ماه‌های گذشته کاهش خوبی داشته که نشان می‌دهد باشگاه‌ها توجه به قوانین و دستورالعمل های بهداشتی را بیشتر در دستور کار قرار داده‌اند.

او افزود: البته رعایت دستورالعمل های بهداشتی در اکثر باشگاه‌ها انجام می‌ شود و بیشتر تخلف آن‌ها در حوزه مجوز‌ها است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار