اختصاص ۸۵ میلیارد تومان برای اشتغال و طرح‌ های عمرانی

بنیاد مستضعفان کشور، ۸۵ میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال و اجرای طرح‌ های عمرانی به خراسان جنوبی اختصاص داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، معتمدیان استاندار خراسان جنوبی در دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان کشور با قدردانی از اقدامات این بنیاد در حوزه‌ های عمرانی، سرمایه گذاری و حمایتی در استان گفت: تعداد طرح ‌های عمرانی از جمله آموزشی، درمانی، ورزشی، عمران شهری و احیای قنات‌ ها، نشان دهنده نگاه ویژه بنیاد مستضعفان به خراسان جنوبی است.

او با بیان اینکه از زمانی که این نهاد به عنوان دستگاه معین شهرستان درمیان انتخاب شده، شاهد اتفاقات بی نظیری در این منطقه بوده ایم افزود: عزم بنیاد مستضعفان برای مشارکت ۴۵ میلیارد تومان در اجرای طرح‌های عمرانی، تحول زیادی در این شهرستان مرزی ایجاد خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


معتمدیان با قدردانی از مساعدت حدود ۱۶ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان برای مقابله با بحران کرونا اظهار کرد: همچنین مقرر شده، ۴۰ میلیارد تومان هم برای ایجاد اشتغال از سوی این بنیاد به خراسان جنوبی پرداخت شود.

استاندار همچنین با تشریح شرایط شمال شهر بیرجند به عنوان منطقه‌ای کمتر برخوردار، همراهی و مساعدت بنیاد مستضعفان را در رفع نیاز‌های موجود به ویژه در تأمین زیرساخت‌ ها و امکانات ورزشی خواستار شد که با دستور بررسی و مساعدت رئیس این بنیاد همراه شد.

سرمایه گذاری درآمد ‌های ناشی از فروش املاک مازاد بنیاد در سایر مناطق برای رفع محرومیت استان نیز از دیگر مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.