مبینی: فدراسیون دو و میدانی هزینه سفر حدادی به آلمان را تقبل کرد

سرپرست فدراسیون دو و میدانی درباره وضعیت اعزام حدادی به آلمان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی مبینی سرپرست فدراسیون دو و میدانی در حاشیه مراسم تجلیل از ۴ دختر دوومیدانی کار اظهار کرد: برای اولین بار چهار دختر دو و میدانی کار  رکورد‌های تاریخی ثبت کردند و باید به آن‌ها انگیزه می‌دادیم. در مسابقات جایزه بزرگ و مرحله اول و دوم لیگ  ۱۳ رکورد ملی در بخش دختران و پسران جا به جا شد. بانوان باید در دوومیدانی جایگاه ویژه‌ای داشته باشند، چون می‌توانند در آسیا حرف برای گفتن داشته باشند. از  صالحی امیری و علی نژاد که پیگیر دوومیدانی هستند تشکر می‌کنم.  

او درباره علت نرسیدن دوومیدانی کاران کشورمان به سطح جهانی و آسیایی بیان کرد: این موضوع نیاز به برنامه ریزی مدون، نظارت و کنترل صحیح دارد. ارشیا مصدقی استعداد نابی است و تا یک سال آینده به ۵ نفر برتر جوانان جهان می رسد.  

فدراسیون پزشکی ورزشی هزینه هتل و عمل جراحی حدادی را برعهده گرفت 

سرپرست فدراسیون دوومیدانی درباره  هزینه‌های جانبی اعزام حدادی به آلمان بیان کرد: احسان حدادی از سرمایه‌های ورزش و پرافتخارترین دوومیدانی کار ایران است. وظیفه ما حمایت از او است. مکاتبه‌ای با فدراسیون پزشکی ورزش برای اعزام او به آلمان داشتیم. حدادی ورزشکار حرفه‌ای است و می‌خواهد در المپیک مدال بگیرد و باید به لحاظ روانی آرامش داشته باشد. هزینه بلیت با فدراسیون دوومیدانی و هزینه هتل و عمل جراحی حدادی با فدراسیون پزشکی ورزشی است.  

مبینی درباره اینکه کمیته ملی المپیک با اعزام حدادی به آلمان مخالفت کرده تصریح کرد: ما به نظر کمیته ملی المپیک  احترام گذاشتیم، اما من  به عنوان مسئول فدراسیون دو و میدانی  وظیفه دارم از ورزشکار حمایت کنم. صالحی امیری هم بعد از نتیجه کمیسیون پزشکی تماس گرفت و اعلام کرد هر حمایتی باشد انجام می‌دهد. ما همکاری نزدیکی با کمیته ملی المپیک داریم.  

او درباره اینکه در این مدت چقدر از وزارت ورزش بودجه گرفته‌ بیان کرد: ما بودجه را از وزارت گرفتیم و بخشی از هزینه‌ها هم از سوی  حامی مالی تامین شد.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.