انتخابی تیم ملی بازی‌های رایانه‌ای آغاز شد

مسابقات انتخابی تیم ملی ورزش‌های الکترونیک در بازی‌های fifa و efootball آغاز شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون ورزش‌های همگانی، مسابقات انتخابی تیم ملی ورزش‌های الکترونیک، در ۲ بازی fifa و efootball در ۲ بخش استانی و کشوری به صورت آنلاین و حضوری ابتدا در ۳۱ استان کشور برگزار شد و در نهایت تعداد۲۵۶ نفر از شرکت کنندگان بخش کشوری مسابقات به صورت حضوری و با رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، از تاریخ یک لغایت ۴ مهر ماه در سالن گالری برج میلاد تهران باهم به رقابت می‌کنند.

لقمان شاورانی، مدیر برگزاری این دوره از مسابقات با ذکر این موضوع که نفرات به صورت آنلاین و حضوری ابتدا در مسابقات شرکت کرده اند، شرط حضور نفرات برتر در مسابقات را سلامتی جسمانی اعلام کرد.

به گفته شاورانی مدیر برگزاری مسابقات از هر استان یک نفر نماینده fifa و یک نفر نماینده efootball در مسابقات نهایی در کنار برگزیدگان استان تهران و قهرمانان دوره‌های سال گذشته مسابقات تحت پوشش انجمن ورزش‌های الکترونیک، باهم به رقابت خواهند پرداخت.

مسابقات جهانی ورزش‌های الکترونیک در طول ۶ ماه گذشته در سطح جهان به صورت آنلاین و غیر حضوری برگزار شده است و پیش بینی می‌شود تا ۶ ماه دیگر این روال ادامه داشته باشد.

انجمن ورزش‌های الکترونیک ایران تحت پوشش فدراسیون ورزش‌های همگانی از سال ۸۵ فعالیت خود را در ایران آغاز کرده است. در این مدت، مدال‌های جهانی و آسیایی و مقام‌های خوبی را در این رشته کسب شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار