مدیر امور آب و فاضلاب تربت جام گفت: بیشترین میزان مصرف آب در روستا‌های تربت جام در بخش‌های دام سبک و سنگین است.

محسن عبداللهی مدیر امور آب و فاضلاب تربت جام در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: امسال،کمترین تنش آبی را در تربت جام داشتیم و توانستیم با مدیریت صحیح و تلاش شبانه‌روزی همکارانمان، بخش زیادی از مشکلات را دربخش‌های روستایی برطرف کنیم.

او افزود: در بخش کمبود آب در روستا‌ها اقدامات بسیار مهمی از جمله اصلاح و بازسازی شبکه‌های توزیع در بخش‌های کاریزنو، بشیرآباد، رباط سمنگان، خیرآباد، علی آباد، خرم آباد، کلاته بزرگ، چنار و در خود تربت جام مجتمع شهید علیمردانی و بازسازی بسیاری از شبکه‌های آب و فاضلاب مخروب  شده در شهر و روستا انجام شد.

مدیر امور آب و فاضلاب تربت جام ادامه داد: برای اجراشدن این پروژه‌ها که بیشتر مربوط به بخش بالاجام بوه، اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید


عبداللهی با اشاره به اختصاص یک میلیارد تومان اعتباربه همت یک بنیاد نیکوکاری در تربت جام برای تامین آب در روستای بشیرآباد، بیان کرد: در بخش پایین جام هم کمبود آبی وجودندارد، زیرا بعد از انجام آزمایش‌های کیفی آب و تایید آن  در شرکت آبفای خراسان رضوی، دو پروژه دیگر به نام چاه یادگار و چاه شهرستانک به بهره‌برداری رسید.

او با اشاره به افزایش محل خط انتقال تربت جام آب را با ۱۵ لیتر بر ثانیه در مجتمع آبرسانی موسی آباد، تصریح کرد:ما به ازای هر نفر در یک روز در روستا ۲۱۰ لیتر به جای ۱۲۰ لیتر آب تولید می‌کنیم تا کمبود‌ها برطرف شود.

انتهای پیام// ز. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.