معراج عشق در مسجد انقلاب ساوه

یادواره بزرگداشت شهدا، با عنوان "معراج عشق" در مسجد انقلاب ساوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  به مناسبت  چهل سالگی دفاع مقدس یادواره بزرگداشت شهدا، تحت عنوان "معراج عشق" در مسجد انقلاب ساوه برگزار شد.

سخنران این مراسم حجت الاسلام مهدی زاده راوی مدافعین حرم بود و گفت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس با تاسی از امام حسین (ع) و با اقتدا به فرمان، ولی فقیه زمان، برای دفاع از کیان نظام اسلامی، با نثار واقعی هستی خود، در برابر دنیای کفر ایستادگی کردند.

حجت الاسلام مهدی زاده ادامه داد: رزمندگان در دوران حیات امام راحل، با معرفت و اعتقادی قلبی به سوی جبهه‌ها شتافتند و در واقع شهدا قبل از امر ولی، اطاعت پذیری عاشقانه، داشتند.

او در ادامه با اشاره به دلیری و رشادت‌های شهدا اضافه کرد: سردار شهید سلیمانی به تعبیر رهبر معظم انقلاب یک مکتب بود و این جمله به معنای سخن امام راحل در خصوص یک ملت، بودن شهید بهشتی است.

راوی مدافعین حرم بیان کرد: تحریف و جریان نفوذ هیچ ربطی به دشمنان خارجی ندارد و کشور ما به مدد نیرو‌های نظامی و انتظامی و اتکا به توانمندی‌های خیره کننده و مقتدرانه در این عرصه محکم از مرز‌های خود دفاع می‌کند، ولی چهره نفاق داخلی با برنامه ریزی قصد دارد تا مردم ما را در مقابل رهبری قرار دهد.

او ادامه داد: خانواده‌های شهدا نماد‌های مقاومت و ایستادگی هستند که باید به عنوان الگو‌های ماندگار تاریخ این کشور به چراغ راه پیشرفت و خودباوری تبدیل شوند.

این کارشناس مذهبی با اشاره به عمق هوشیاری رهبری در ترسیم راه واقعی انقلاب اسلامی اضافه کرد: بزرگترین درس مکتب شهدا، توجه و عمل به امر، ولی زمان و بصیرت در دشمن شناسی به موقع است و معتقدیم زمانی فرا می‌رسد، که سطح ایمان افراد براساس کلام، ولی فقیه سنجیده خواهد شد و باید برای حفظ دین، از جان، مال و همه حیثیت خود عبور نماییم.

حجت الاسلام مهدی زاده در ادامه بیماری کرونا را یک فرصت آسیب شناسی در ارکان مختلف کشور دانست و افزود: نداشتن سواد رسانه‌ای و عقب ماندن از جنبش نرم افزاری در عصر انفجار اطلاعات از ضعف‌هایی بود که با شیوع این بیماری آشکار شد و تازه متوجه شدیم که می‌توان با مدیریت جهاد رسانه ای، کلاس‌های درس دانش آموزان را در خانه برگزار نماییم.

او خطاب به جوانان هشدار داد:رهبر معظم انقلاب در بیانیه‌ی گام دوم انقلاب، ناامیدن کردم ملت از نظام اسلامی را صراحتا حرام اعلام کردند، اما اینک دست پلید دشمنان در بکار گیری سیاست مایوس کردن مردم از انقلاب را در جنگ تمام عیار رسانه ای، عیان شده است و همه وظیفه داریم تا جایی که توان داریم برای استقلال علمی و پویایی اقتصادی کشور، با همتی بلند و انگیزه‌ی انقلابی تلاش نماییم.

راوی مدافعین حرم اظهار کرد: امتحان امروز همه‌ی ما براساس اطاعت پذیری از ولایت است و شور حسینی بدون شعور، فایده‌ای ندارد و بر همگان واجب است با بصیرت و عمل به تکلیف، اجازه ندهیم تا، ولی زمان برای فهماندن مطالب هزینه شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.