رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران:

مسئولان دغدغه های تولید کنندگان را کم کنند

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با بیان اینکه مسئولان باید مشکلات تولید کنندگان را کم کنند، گفت: بزرگ ترین مشکل تولید کنندگان، دغدغه‌هایی است که برایشان ایجاد می ‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید عبدالوهاب سهل آبادی، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در مراسم گرامیداشت روز صنعت و معدن که امروز در دانشگاه فرهنگیان شهر کرمان برگزار شد، با اعلام اینکه نجات کشور با تولید و صنعت است، گفت: بزرگ ترین مشکل تولید کنندگان، دغدغه‌هایی است که برایشان ایجاد می ‌کنند.

او افزود:کارگران ما تحت فشار هستند و نمی‌توانند مشکلاتشان را حل کنند.

سهل آبادی با اشاره به اینکه مسئولان باید دغدغه‌های تولید کنندگان را کم کنند، بیان کرد: کدام معدن کار بدون هیچ تسهیلاتی می‌تواند یک دستگاه لودر را ۸ میلیارد تومان خریداری کند. 

او با بیان اینکه در سخت‌ترین شرایط توانستیم کار کرده و صادرات  داشته باشیم، اظهار کرد: در سال جهش تولید، باید یکسری اصلاحات صورت گیرد.

 رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با اعلام اینکه در شرایط تحریم در مشهد موادغذایی تولید می‌شود و برای خود آمریکا صادر می‌شود و می خورند؛ اما خبر ندارند، گفت: باید هوای صنعتگران را داشته باشید، همان طور که رزمندگان ما در دفاع مقدس دفاع کردند، صنعتگران هم  در حال تلاش  هستند؛ بنابراین باید کمکشان کنید و  چوب لای چرخشان نگذارید.

او افزود: مجلس قوانین را اصلاح کند و  ما را کمک کند تا کمتر آسیب ببینیم.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار