درخشش دانش آموزان کرمانی در رقابت‌های کشوری

نخستین مسابقه مجازی شطرنج دانش آموزان پسر استان‌های کشور با کسب مقام سوم تیمی مقطع کمتر از ۱۷ سال و عضویت سه شطرنج باز کرمانی در تیم‌های ملی کمتر از ۱۵ و ۱۷ سال همراه بود.

علیرضا موسی علی، رئیس هیئت شطرنج استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: نخستین مسابقه مجازی شطرنج دانش آموزان پسر استان‌های کشور در رده‌های زیر ۱۵ و زیر ۱۷ سال با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور به صورت مجازی برگزار شد.

او افزود: در بخش زیر ۱۷ سال، تیم استان کرمان با ترکیب ایلیا شول، محمد مهدی علیزاده، حامد بهروزی و ایلیا درینی حضور یافت که در پایان در بخش تیمی موفق شد در بین ۲۸ تیم شرکت کننده، عنوان سوم رقابت‌ها را از آن خود کند.

موسی علی تصریح کرد: در بخش انفرادی این رقابت‌ها نیز حامد بهروزی به عنوان چهارم و ایلیا درینی به مقام نهم دست یافت که با توجه به اینکه ۱۰ نفر نخست به تیم ملی راه می‌یافتند، پس این دو شطرنج باز کرمانی به عضویت تیم ملی درآمدند.

او بیان داشت: در بخش زیر ۱۵ سال نیز تیم استان کرمان با ترکیب مرتضی حسینی، امیرمحمد حاج اسماعیلی، ابوالفضل خداداد پور و سبحان یاعباسی در این رقابت‌ها شرکت کردند.

رئیس هیئت شطرنج استان کرمان گفت: در پایان این رقابت‌ها در بخش انفرادی، مرتضی حسینی با کسب عنوان هشتم به تیم ملی زیر ۱۵ سال کشور راه یافت.

او افزود: بدین ترتیب در رده‌ی زیر ۱۵ سال مرتضی حسینی و در رده‌ی زیر ۱۷ سال حامد بهروزی و ایلیا درینی به عنوان نمایندگان استان کرمان در قالب تیم‌های ملی زیر ۱۵ و زیر ۱۷ سال کشور برای حضور در مسابقات دانش آموزان جهان که مهر ماه امسال از سوی فدراسیون جهانی دانش آموزی برگزار می‌شود، انتخاب شدند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار