آئین تجلیل از پیشکسوتان و ایثارگران دفاع مقدس در سیرجان

همزمان با هفتمین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ۴۰ نفر از پیشکسوتان جنگ تحمیلی در سیرجان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سهراب بهاالدینی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، گفت: پیشکسوتان، رزمندگان و ایثارگران به عنوان قهرمانان و خالقان دفاع مقدس هرگز فراموش نمی‌شوند، چرا که در این سال‌ها ثابت کردند که در هر برهه‌ای آماده خدمت خالصانه به کشورند.

او افزود: امروز بعد از چهل سال از مردانی تجلیل می‌کنیم که جوانی و عمر خود را در طلب اخلاص گذاشتند تا انقلاب اسلامی سربلند و جاودان بماند.

او با بیان اینکه امسال برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس متناسب با شرایط کرونا اجرا شد، تصریح کرد: شاخص‌ترین برنامه شهرستان سیرجان در هفته دفاع مقدس امسال تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، رزمندگان، پیشکسوتان دفاع مقدس و همچنین تجلیل از مقام شامخ شهیدان و عطر افشانی مزار شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی و عمده‌ترین فعالیت‌های این هفته استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل جوان بود.

سرهنگ محمد دستوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سیرجان نیز در این آیین گفت: تکریم و قدردانی از پیشکسوتان هشت سال جنگ تحمیلی را می‌توان تجلیل از تمامی ارزش‌های انسانی و الهی توصیف کرد چرا که ایثار، از خودگذشتگی و جان‌فشانی این دلاورمردان در حفظ ارزش‌های انسانی و اسلامی، سزاوار قدردانی است.

او افزود: در جنگ تحمیلی تبعیت از ولایت و رهبری موجب حضور اقشار مختلف مردم در جبهه‌های نبرد حق علیه، خلق صحنه‌های زیبا و ماندگار و پیروزی نظام اسلامی در این نبرد نابرابر شد و این رشادت و حضور ارزشمند تا رسیدن انقلاب به دست منجی عالم بشریت ادامه دارد.

در این مراسم از ۴۰ پیشکسوت و رزمنده دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.