پروژه پارک جنگلی سراب قنبر نیازمند تخصیص اعتبار

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرمانشاه از نیاز پروژه پارک جنگلی سراب قنبر به تخصیص اعتبار از سوی استانداری کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرامرز رحمتی‌زاده رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرمانشاه گفت : امروزه توسعه فضای سبز شهری به مطالبه مردمی تبدیل شده است.

او گفت : در این راستا نگه‌داری فضای سبز یکی از مهم‌ترین مباحث فضای سبز شهری است که پارسال با تاکید شهردار کرمانشاه احیا و حفظ درختان با قدمت و سابقه طولانی در دستور کار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرمانشاه قرار گرفت.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در ۶ ماهه اول سال، افزود: تکمیل پروژه‌های نیمه کاره در شهر کرمانشاه و ایجاد فضای سبز (کاشت درختچه) از مهمترین اقدامات شهرداری در نیمه اول سال ۹۹ بوده است.

او ادامه داد: راه‌اندازی کلینیک گیاه پزشکی و حضور مستمر و روزانه کارشناسان به کیفیت فضای سبز شهری بسیار کمک کرده و در نظر داریم در آینده نزدیک از سامانه «امداد درخت» در شهرداری کرمانشاه رونمایی کنیم.

رحمتی‌زاده در توضیح سامانه امداد درخت گفت: شهروندان با برقراری تماس با این سامانه از مشکل درخت مد نظر اطلاعاتی را در اختیار کارشناسان قرار می‌دهند و کارشناس متخصص در این حوزه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به همراه اکیپ مجرب به محل اعزام می‌شوند تا مشکل درخت مربوطه را مرتفع کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار