خط و نشان آمریکا برای ناقضان تحریم‌های ایران

نماینده آمریکا در سازمان ملل خواستار رعایت تحریم‌های شورای امنیت علیه ایران از سوی کشور‌های جهان شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی بی اس، آمریکا ناقضان تحریم‌های ایران را تهدید کرد.

بر این اساس، کلی کرافت، نماینده آمریکا در سازمان ملل اعلام کرد: واقعاً جای تاسف دارد که تلاش ما برای بازگرداندن تحریم‌های شورای امنیت علیه ایران از سوی سایر کشور‌ها ناکام می‌ماند. موضع روسیه و چین در این زمینه مشخص است. از میان کشور‌های اروپایی نیز آلمان باید بیش از سایر کشور‌های جهان حفاظت از اسراییل را درک کند.

وی خاطر نشان کرد: هر کشوری که بخواهد قطعنامه ۲۲۳۱ را نادیده بگیرد و با ایران اقدام به داد و ستد کند مشمول تحریم‌های واشنگتن قرار خواهد گرفت.

آمریکا مدعی است تحریم های ایران باید به دلیل نقض برجام از سوی تهران دوباره فعال شود. با این حال، کشورهای جهان با تصمیم آمریکا مخالف هستند و معتقدند واشنگتن به دلیل خروج یک جانبه از توافق هسته ای ایران حقی برای بازگرداندن تحریم های شورای امنیت علیه تهران ندارد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۹:۳۲ ۰۶ مهر ۱۳۹۹
سرکارخانم کلی کرافت : روی هیئت حاکمه آمریکا از روی سنگ پای قزوین نیز پر روتر است.....
واقعاً که دارودسته ی کاخ سفید احمق های درجه یک هستند هی خانم کلی کرافت چه؟ کسی قراردادبرجام را بدترین و وحشتناک ترین و فاجعه بارترین قرارداد در طول تاریخ آمریکا اعلام کرد؟چه؟ کسی؟
با ژست رسانه ای مقابل لنزهای دوربین شبکه های غول رسانه ای اذعان داشت که بطور یکجانبه از یک قرارداد چندجانبه خارج کرده است؟چگونه؟
وقتی یک قرارداد را بدترین و فاجعه دانسته و از آن خارج شده اید هم اکنون به همان قرارداد برگشت کرده و با عقب گرد خواهان فراخوان کسانی هستید که پس از خروج شما پای این قرارداد باقی ماندند و با تهدیدات تحریم و تعرفه های گمرکی و نقش دلار در اقتصادی و تجاری آنان مشکل ایجاد کردید؟ با خودتان در خلوت قضاوت کنید که آیا؟ هیچ عقل سلیمی دست به این کار می زند؟ این کار فقط وفقط از دارودسته ی احمق های درجه یک بر می آید که نه منطق دارند و نه عقل سلیم....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۰۶ مهر ۱۳۹۹
یکی از این خانم بپرسد دلیل اینکه می گوئید آلمان بیشتر از همه هوای اسراییل را باید داشته چیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۱ ۰۶ مهر ۱۳۹۹
قدرت داره میتونه ..... حالا ببینم کی جرات میکنه بر خلاف امریکا عمل کنه
آخرین اخبار