رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: شاخص‌های پروانه‌های بهره‌برداری صنعتی صادر شده در ۶ ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر سرمایه‌گذاری ۱۳۱ درصد افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد محمدرضا مس فروش رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: شاخص‌های پروانه‌های بهره‌برداری صنعتی صادر شده در ۶ ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر تعداد ۲۱ درصد، از نظر سرمایه‌گذاری ۱۳۱ درصد و از نظر اشتغال ۴۶ درصد افزایش داشته است.
 
او افزود: در نیمه نخست امسال ۲۵۳ فقره پروانه بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری ۲۲ هزار و ۲۶۷ میلیارد و ۸۹ میلیون ریال و اشتغال زایی برای چهار هزار و ۳۹۹ نفر در این استان صادر شده است.

بیشتر بخوانید

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: این در حالی است که طی ۶ ماه نخست پارسال ۲۰۹ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی با سرمایه‌گذاری ۹ هزار و ۶۳۶ میلیارد ریال و اشتغال زایی برای سه هزار و ۱۲ نفر صادر شده بود.

مس فروش بیان کرد: سهم این استان در عملکرد نیمه نخست امسال از صدور پروانه‌های بهره‌برداری در کشور هفت درصد، سرمایه‌گذاری ۶ درصد و از اشتغال زایی ۷ درصد است.

او تصریح کرد: در نیمه نخست امسال سه هزار و ۸۱۱ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی با سرمایه‌گذاری ۳۷۸ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی برای ۵۱ هزار و ۷۶۷ نفر در کشور صادر شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی تاکید کرد: در ۶ ماه نخست امسال چهار هزار و ۲۴۲ جواز تاسیس و طرح توسعه با ۵۴۹ هزار و ۴۴۴ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و اشتغال زایی برای ۱۳۰ هزار و ۷۳۳ نفر در این استان صادر شده است.

انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.