دختری که خون گریه می کند!

دختر نوجوان برزیلی به عارضه نادری مبتلا است که باعث خون گریه کردن او می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خون گریه کردن دختر نوجوان برزیلی موجب بهت و شگفتی پزشکان در این کشور شده است. «دوریس» ۱۵ ساله به مدت ۱ هفته است که خون گریه می‌کند. پزشکان برزیلی قادر به شرح پزشکی این عارضه نادر نیستند.

دوریس که از تاریخ ۱۵ سپتامبر دچار بیماری شده بود توسط مادرش به یک بیمارستان محلی در سائوپائولو منتقل و بستری شد. در حالی که این دختر از ناحیه شکم احساس درد می‌کرد پزشکان تشخیص دادند او دچار سنگ کلیه شده است. او پس از انجام درمان از بیمارستان مرخص شد. اما روز یکشنبه دوریس به علت خروج خون از یکی از چشمایش بار دیگر به اورژانس بیمارستان منتقل گردید. اما این بار پزشکان هیچ توضیح قانع کننده‌ای برای عارضه جدید عجیب این دختر نداشتند. با این حال موریس به علت اینکه دچار درد و علائم دیگری نبود به خانه منتقل شد.


بیشتر بخوانید


«جولیانا تِکسیرا»، مادر موریس در این باره گفت: «دخترم آزمایشات زیادی در بیمارستان انجام داده است، اما پزشکان هنوز قادر به تشخیص علت این عارضه نشده‌اند. من و همسرم خواهان انجام اقدامات پزشکی حرفه‌ای هستیم. می‌خواهیم بدانیم چه اتفاقی برای دخترمان افتاده است.»

بنا به گفته مادر موریس، تنها چند ساعت پس از بازگشت دخترش از بیمارستان، او متوجه شد که خون از هر دو چشمش بیرون می‌آید.

گفتنی است؛ قرار شده آزمایشات بیشتری برای تشخیص این عارضه عجیب انجام شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.