مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه هفتم مهرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه هفتم مهرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۸۰ کیلوگرم موادمخدر در مرز‌های شمالی سیستان و بلوچستان

 فرمانده هنگ مرزی زابل از کشف بیش از ۸۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در مرز‌های شمالی استان خبر داد.

 سرهنگ "علیرضا سنچولی  گفت: در راستای تشدید مبارزه با موادمخدر و سوداگران مرگ، مرزداران هنگ مرزی زابل با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و بکارگیری تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی، از قصد قاچاقیان موادمخدر برای انتقال محموله خود در حوزه‌ی استحفاظی گروهان مرزی هیرمند به داخل کشور آگاه و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، به تشدید پوشش نوار مرزی پرداختند.

فرمانده هنگ مرزی زابل در ادامه افزود: مرزداران این فرماندهی با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان به اجرای هدفمند کمین پرداخته و با کنترل و پایش منطقه، قاچاقچیان را مشاهده و بلافاصله فرمان ایست را صادر کردند که قاچاقچیان بدون توجه به دستور ماموران، سعی در متواری شدن از محل را داشتند.

او  تصریح کرد: مرزداران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هدفمند به سمت قاچاقچیان کردند که با توجه به حجم آتش و اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب ماموران، سوداگران مرگ عرصه را به خود تنگ دیده و در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

سرهنگ "سنچولی" بیان کرد: سوداگران مرگ با رها کردن محموله از محل متواری شدند و مرزداران موفق شدند در این عملیات ضمن پاکسازی منطقه مقدار ۸۱ کیلو و ۶۰۰ گرم انواع موادمخدر شامل ۷۷ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک و ۳ کیلو و ۸۰۰ گرم شیره تریاک را کشف کنند.

او در پایان خاطرنشان کرد: مرزداران هنگ مرزی زابل برابر وظایف ذاتی خود با هرگونه تجاوز و قاچاق مواد افیونی که بلای خانمان سوز جوانان کشور است، برخورد خواهند کرد.

کشف ۸ هزار و ۲۶۰ کیلوگرم آرد قاچاق در زابل

 فرمانده هنگ مرزی زابل از کشف ۸ هزار و ۲۶۰ کیلوگرم آرد قاچاق توسط مرزداران آن فرماندهی خبر داد.

سرهنگ "علیرضا سنچولی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، مرزداران با تشدید اقدامات کنترلی علیه قاچاقچیان موفق شدند مقادیری کالای قاچاق را کشف کنند.

فرمانده هنگ مرزی زابل در ادامه با اشاره به اجرای مأموریت موفقیت‌آمیز توسط مرزداران اظهار داشت: مأموران در این عملیات موفق شدند مقدار ۸ هزار و ۲۶۰ کیلوگرم آرد قاچاق را در پایانه مرزی میلک کشف کنند.

او  افزود: برابر با اعلام کارشناسان، ارزش این محموله قاچاق ۳۳۰ میلیون ریال برآورد شده است.

دستگیری ۸۷۴ نفر تبعه بیگانه غیر مجاز در مرز‌های سراوان

فرمانده هنگ مرزی سراوان از دستگیری ۸۷۴ نفر از اتباع غیرمجاز در مرز‌های مشترک ایران با پاکستان خبر داد.

 سرهنگ "علی‌اکبر نواب‌زاده گفت: مرزداران این فرماندهی در راستای حراست از مرز‌های میهن اسلامی و جلوگیری از ورود غیرقانونی اتباع خارجی از مرز‌های جنوبی استان، در حین پایش منطقه موفق شدند تعداد ۸۷۴ نفر از اتباع کشور همسایه، که بدون توجه به محدوده حریم ممنوعه مرزی قصد ورود به عمق خاک کشور داشتند را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده هنگ مرزی سراوان در پایان خاطرنشان کرد: اتباع خارجی برای ورود، اقامت و خروج از کشورمان باید از طریق مبادی قانونی اقدام کنند در غیر این صورت با آنان برخورد و پس از تحویل به مراجع ذیصلاح، از کشور طرد خواهند شد.

کشف ۳۰۲ کیلوموادمخدر در نوار مرزی سیرکان

سرهنگ محمدعلی محمدی جانشین فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در راستای تشدید برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران این فرماندهی از فعالیت باند قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی "کشتگان" شهرستان سیرکان مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او  افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، محل اختفای قاچاقچیان و محموله موادمخدر و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده برای انتقال محموله به عمق کشور مشخص شد و مرزداران در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

جانشین فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره می‌دیدند و توان مقابله با مأموران را نداشتند از محل متواری و مرزداران موفق شدند در پاک سازی منطقه مقدار ۳۰۲ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در ارتفاعات پشت روستای کشتگان مخفی شده بود را کشف کنند.

پایان قدرت نمایی شرور مسلح در زاهدان

فرد شروری که با حرکات غیر متعارف و نگهداری سلاح غیر مجاز، آرامش و آسایش عمومی مردم را در شهر زاهدان بر هم زده بود، در اقدام ضربتی توسط پلیس دستگیر شد.

سردار احمد طاهری"جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در پی دریافت گزارشی از شهروندان شهرستان زاهدان مبنی بر اینکه فردی با اقدامات شرارت آمیز خود موجبات سلب آرامش و آسایش عمومی مردم را در شهرستان بر هم زده است، پیگیری و رسیدگی به موضوع برای شناسایی و دستگیری این شرور توسط پلیس آغاز شد.

او بیان داشت: با اقدامات گسترده اطلاعاتی و سرنخ‌های موجود از حضور وی در سطح شهر نهایتا متهم در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه با هماهنگی قضائی در مخفیگاهش در یکی از مناطق شهر زاهدان دستگیر شد.

"سردار طاهری" افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۲ قبضه سلاح غیر مجاز و مقادیر زیادی مهمات جنگی به همراه وسایل غیر مجاز دیگر که به صورت ماهرانه‌ای در داخل مخفیگاهش جاسازی کرده بود، کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان، حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز، ایجاد مزاحمت، اخلال در نظم عمومی، قدرت نمایی با سلاح را از اقدامات شرارت آمیز و مجرمانه این متهم بر شمرد، به مخلان نظم و امنیت عمومی که بخواهند با قدرت نمایی و حرکات غیر متعارف آرامش عمومی شهروندان را خدشه دار نمایند، هشدار داد: پلیس اجازه نخواهد افراد شرور و اوباش با قدرت پوشالی و کذایی خود، امنیت و آرامش شهروندان را مختل و سلب نمایند و با شدت با این افراد برخورد می‌کند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان در پایان بر ادامه همکاری و تعامل مردم با پلیس تاکید و تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه حرکات غیر متعارف از سوی افراد مخل نظم و امنیت عمومی مراتب را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سارق به عنف تلفن همراه در نیکشهر به دام افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر از دستگیری سارق به عنف تلفن همراه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "حمید نوری گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف تلفن همراه و لوازم شخصی یک شهروند در مورخ سیزدهم تیرماه سال جاری، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس آگاهی قرارگرفت.

او  بیان داشت: با بررسی صحنه سرقت و طبق اظهارات مالباخته مشخص شد ۳ سرنشین ناشناس با یک دستگاه خودروی پراید با پلاکی مخدوش جلو یک دستگاه کامیون خاور را در محور ایرانشهر به نیکشهرگرفته و به وسیله چاقو راننده آن را تهدید و تلفن همراه، مقداری وجه نقد، ساعت و انگشترش را سرقت و از محل متواری شده بودند.

سرهنگ نوری تصریح کرد: مأموران با دریافت مشخصات کلی از سارقان پس از چند ماه کار اطلاعاتی و فنی نهایتا یکی از سارقان را در یکی از خیابان‌های شهر نیکشهر شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشکهر بیان داشت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌های فنی و علمی پلیس به سرقت تلفن همراه و مقداری لوازم شخصی با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد.

او با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری سایر همدستان این سارق ادامه دارد، خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف ۳۰ هزار لیتر قیر قاچاق از تریلی نفتکش در "زاهدان"

ماموران انتظامی ایست و بازرسی کوله سنگی استان در بازرسی از یک دستگاه تریلی نفتکش ۳۰ هزار لیتر قیر قاچاق کشف کردند.

سرهنگ محمود سعادتی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان خبر بیان کرد: در اجرای طرح برخورد با قاچاق فرآورده‌های نفتی و به منظور حمایت از تولید ملی ماموران انتظامی ایست بازرسی کوله سنگی استان به یک دستگاه نفتکش حامل سوخت مشکوک شدند.

این مقام انتظامی گفت: ماموران پس از متوقف کردن خودرو با علائم هشدار دهنده در بازرسی از تانکر ۳۰ هزار لیتر قیر قاچاق خارج از شبکه توزیع کشف کردند.

سرهنگ سعادتی بیان داشت: ارزش ریالی قیر‌های کشف شده، برابر اعلام کارشناسان اداره گمرک ۲ میلیارد و یکصد میلیون ریال برآورد شده است.

او با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو و دستگیری یک نفر متخلف در این رابطه خاطر نشان کرد: متهم به مراجع قضائی معرفی شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان با اشاره به اینکه قاچاق کالا و سوخت، حیات اقتصادی یک جامعه را تهدید می‌کند، گفت: پلیس با تمام توان و با جدیت همواره با قاچاقچیان و اخلال گران نظام اقتصادی کشور مبارزه خواهد کرد.

حادثه برخورد پراید با شتر در محور "دلگان –بم"

برخورد یک دستگاه پراید با شتر در محور دلگان –بم استان منجر به حادثه و فوت یک نفر شد.

سرهنگ "مصطفی کول زاده" رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: روز گذشته درپی گزارش یک فقره تصادف در محور "دلگان – بم " استان بلافاصله اکیپ گشت تصادفات پلیس راه جنوب استان به همراه عوامل امدادی به محل اعزام شدند.

او  افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه خودروی پراید با یک نفر شتر برخورده کرده و دچار حادثه می‌شود.

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این حادثه متأسفانه راننده خودرو به علت شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

سرهنگ کول زاده خاطر نشان کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه مقصر حادثه را عدم توجه به جلو خودروی پراید اعلام داشتند.

او  با ابراز تاسف از این حادثه از رانندگان خواست، همیشه و در همه حال دقت و تمرکز لازم در زمان رانندگی داشته باشید و به تابلو‌های هشداری در مسیر به ویژه مسیر‌های عبور حیوانات اهالی و شتر که باعث بروز حوادث ناگواری شده، توجه لازم داشته باشید.

رهایی گروگان ۱۹ ساله خاشی از چنگال آدم ربایان

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان خاش جوان ۱۹ ساله خاشی پس از یک ماه اسارت از چنگال آدم ربایان نجات یافت.

سردار"احمد طاهری " جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان  گفت: چهارم شهریور ماه سال جاری در پی گزارش یک فقره آدم ربایی، در یکی از محلات شهرستان "خاش" بلافاصله تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی این شهرستان وارد عمل شدند.

او افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در محل و بررسی اظهارات شاهدان عینی، مشخص شد، افرادی مسلح و ناشناس با صورت‌هایی پوشیده و با تهدید سلاح، جوانی ۱۹ ساله را با یک دستگاه خودروی سواری زانتیا و پژو پارس ربوده و از محل متواری شده اند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات مالی این جوان را ربوده و او را به مکانی نامعلوم منتقل و طی تماس با خانواده اش مبلغ ۵ میلیارد ریال در قبال آزادی او درخواست کرده اند.

این مقام ارشد انتظامی در استان عنوان کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عاملان این اقدام شرارت آمیز آغاز کردند.

سردار طاهری بیان داشت: سرانجام پس از یک ماه تلاش شبانه روزی پلیس، محل اسارت این جوان در یکی از مناطق شهرستان خاش شناسایی و روز گذشته تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی شهرستان با حضور در محل، فرد ربوده شده را پس از یک ماه اسارت آزاد و عاملان اصلی این گروگانگیری که قبل از حضور ماموران عرصه را بر خود تنگ دیده بودند، متواری می‌شوند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اینکه گروگان صحیح و سالم تحویل خانواده وی شد، خاطر نشان کرد: با توجه به شناسایی آدم ربایان تحقیقات تخصصی برای دستگیری متهمان متواری این پرونده همچنان ادامه دارد.

کشف ۱۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ایرانشهر

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ایرانشهر از کشف ۱۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون تانکردار خبر داد.

سرهنگ "حسن کیخا  گفت: روز گذشته ماموران "بخش بزمان" شهرستان ایرانشهر هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شدند.

او افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن ۱۴ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل خارج از شبکه توزیع را کشف و فرد متخلف را شناسایی که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق سوخت خاطر نشان کرد: پدیده قاچاق سوخت علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.

کشف ۳۰ هزار لیتر قیر قاچاق از تریلی نفتکش در "زاهدان"

ماموران انتظامی ایست و بازرسی کوله سنگی استان در بازرسی از یک دستگاه تریلی نفتکش ۳۰ هزار لیتر قیر قاچاق کشف کردند.

سرهنگ "محمود سعادتی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان بیان کرد: در اجرای طرح برخورد با قاچاق فرآورده‌های نفتی و به منظور حمایت از تولید ملی ماموران انتظامی ایست بازرسی کوله سنگی استان به یک دستگاه نفتکش حامل سوخت مشکوک شدند.

این مقام انتظامی گفت: ماموران پس از متوقف کردن خودرو با علائم هشدار دهنده در بازرسی از تانکر ۳۰ هزار لیتر قیر قاچاق خارج از شبکه توزیع کشف کردند.

سرهنگ سعادتی بیان داشت: ارزش ریالی قیر‌های کشف شده، برابر اعلام کارشناسان اداره گمرک ۲ میلیارد و یکصد میلیون ریال برآورد شده است.

او  با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو و دستگیری یک نفر متخلف در این رابطه خاطر نشان کرد: متهم به مراجع قضائی معرفی شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان با اشاره به اینکه قاچاق کالا و سوخت، حیات اقتصادی یک جامعه را تهدید می‌کند، گفت: پلیس با تمام توان و با جدیت همواره با قاچاقچیان و اخلال گران نظام اقتصادی کشور مبارزه خواهد کرد.

سارق به عنف تلفن همراه در نیکشهر به دام افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر از دستگیری سارق به عنف تلفن همراه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "حمید نوری گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف تلفن همراه و لوازم شخصی یک شهروند در مورخ سیزدهم تیرماه سال جاری، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس آگاهی قرارگرفت.

او  بیان داشت: با بررسی صحنه سرقت و طبق اظهارات مالباخته مشخص شد ۳ سرنشین ناشناس با یک دستگاه خودروی پراید با پلاکی مخدوش جلو یک دستگاه کامیون خاور را در محور ایرانشهر به نیکشهرگرفته و به وسیله چاقو راننده آن را تهدید و تلفن همراه، مقداری وجه نقد، ساعت و انگشترش را سرقت و از محل متواری شده بودند.

سرهنگ نوری تصریح کرد: مأموران با دریافت مشخصات کلی از سارقان پس از چند ماه کار اطلاعاتی و فنی نهایتا یکی از سارقان را در یکی از خیابان‌های شهر نیکشهر شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشکهر بیان داشت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌های فنی و علمی پلیس به سرقت تلفن همراه و مقداری لوازم شخصی با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد.

او  با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری سایر همدستان این سارق ادامه دارد، خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

توقیف کامیون با ۲۲ تن کاشی قاچاق در "چابهار"

فرمانده انتظامی شهرستان "چابهار" از توقیف یک دستگاه کامیون با ۲۲ تن کاشی ساختمانی قاچاق خبر داد.

سرهنگ "حیدر علی کیخائی مقدم گفت: ماموران ایست و بازرسی "شهید یدالهی" شهرستان چابهار هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار بیان داشت: ماموران پلیس پس از متوقف کردن خودرو، در بازرسی از آن ۲۲ تن مصالح ساختمانی قاچاق ازقبیل کاشی به ارزش ۹۵۰ میلیون ریال که فاقد هرگونه مجوز حمل بودند را کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به توقیف خودرو، خاطر نشان کرد: راننده متخلف پس از تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد.

باند سارقان کابل برق در شهرستان "نیمروز" متلاشی شد

با تلاش و پیگیری پلیس شهرستان نیمروز باند حرفه‌ای سرقت کابل‌های برق در مناطق روستایی این شهرستان متلاشی و ۳ سارق آن دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز  گفت: در پی چند فقره سرقت کابل‌های برق مناطق روستایی و اخلال در سیستم برق رسانی شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ علی میر افزود: ماموران پاسگاه بزی پس از چندین روز گشت زنی هدفمند در مناطق آسیب پذیر سرانجام روز گذشته به یک خودرو پراید مشکوک و برای بررسی موضوع به وی دستور ایست دادند.

این مقام انتظامی تصریح کرد:خودروی مذکور بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کردند که پس تعقیب و گریز ماموران با تنگ شدن عرصه محاصره اقدام به پرتاب سیم‌های سرقتی و آلات و ادوات سرقت می‌کنند که نهایتا خودرو متوقف و متهمان که ۳ نفر بودند، دستگیر می‌شوند.

او افزود: متهمان پس از انتقال به یگان و پس از انجام بازجوئی‌های تخصصی به جرم خود مبنی بر سرقت کابل‌های برق و ارتکاب ۵ فقره سرقت اعتراف و در بازرسی از خودرو آنان بیش از ۵۰۰ متر سیم و کابل برق، یک قیچی بزرگ، یک قبضه سلاح سرد به همراه آلات استعمال مواد مخدر و مقدار ۸ گرم هروئین کشف شد.

سرهنگ میر در ادامه بیان داشت: متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر قانونی تحویل مراجع قضائی و کابل‌های مسروقه نیز به اداره برق منطقه تحویل شد.

دستگیری سارق منزل با ۵ فقره سرقت در زابل

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری سارق لوازم منزل و کشف ۵ فقره سرقت دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ ” احمد ثمره حسینی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل درخیابان رسالت وکارگرشهرستان زابل، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در این راستا با کار شبانه روزی و رصد سارقان و اقدامات فنی توسط ماموران در نهایت محل اختفای سارق حرفه‌ای شناسایی و متهم طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش درخیابان باقری دستگیر شد.

سرهنگ ثمره حسینی اظهار داشت: پس از دستگیری در بازجویی‌های به عمل آمده، سارق ۳۷ ساله به ۵ فقره سرقت لوازم منزل در سطح شهرستان زابل اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل درپایان ضمن اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی به شهروندان در خصوص نصب حفاظ مناسب و دیگر عوامل بازدارنده برای منزل هشدار داد و گفت: در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعا مراتب را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق حین سرقت در "چابهار"

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از دستگیری سارق حرفه‌ای مصالح ساختمانی در حال ساخت حین سرقت خبر داد.

سرهنگ "حیدر علی کیخائی مقدم گفت: شب گذشته ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان حین گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی، به یک نفر که در حال جا به جایی مصالح، از یکی از ساختمان‌های نیمه کاره بود مشکوک شدند.

او  گفت: متهم ۳۷ ساله با مشاهده ماموران قصد متواری شدن از محل را داشت که در یک عملیات ضربتی دستگیر و در بازجویی‌های پلیسی و در مواجه با دلایل و مستندات قانونی به بزه انتسابی خود اعتراف نمود.

سرهنگ "کیخائی مقدم" با اشاره به تشکیل پرونده قضایی و تحویل متهم به مراجع قانونی در پایان از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک و ناشناس در مناطق مسکونی، سریعاً با ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار