مظلوم واقع شدن پروژه‌ای میراث فرهنگی در اهر/ ازمحافظه‌کاری و شعارگونه در اجرای پروژه‌ها پرهیز کنیم

فرماندار اهر گفت:اجرای پروژه‌های میراث فرهنگی از مطالبات به حق مردمی است و ما نباید با شعار‌ها و وعده‌های توخالی و نگاه آرمانی مردم را امیدوار کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،رسول خدابخشفرماندار اهر گفت: اجرای پروژه‌های میراث فرهنگی از مطالبات به حق مردمی است و ما نباید با شعار‌ها و وعده‌های توخالی و نگاه آرمانی مردم را امیدوار کنیم و باید در تحقق خواسته‌های به حق مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

او کار‌های انجام شده در حوزه میراث فرهنگی را متناسب با پیشینه فرهنگی و تاریخی شهرستان ندانست وافزود: شهرستان اهر در این حوزه با این همه قابلیت و ظرفیت مغفول و مظلوم واقع شده است ضرورت دارد با پرهیز از کلی‌گویی‌ها، پروژه با اولویت لازم زمان‌بندی شود و ضرورت دارد با هدف‌گذاری مناسب همه دست‌اندرکاران اهتمام ویژه داشته باشیم و نقش این انجمن در خط‌دهی و پیگیری امور مرتبط بسیار موثر است.

او بر ضرورت نظارت و کارشناسی لازم طرح‌های گردشگری تاکید کرد وگفت: باید طرح‌های پیشنهادی در حوزه گردشگری دارای توجیه فنی و کارشناسی شده باشد و این انجمن نقش موثری را در راهنمایی و تخصصی کردن طرح‌ها و راهنمایی و مشاوره داشته باشد.

رئیس کارگروه میراث فرهنگی و گردشگری بر ضرورت حمایت از طرح‌های خدمات گردشگری با مشارکت بخش خصوصی تاکید کرد و یادآور شد: در تحقق این امر ضمن هماهنگی و برگزاری جلسات مختلف با ادارات مرتبط و لحاظ رعایت ضوابط بهداشتی و امنیت غذایی از ایجاد طرح‌های متناسب با حوزه گردشگری در شهرستان اهر حمایت می‌شود.

خدابخش خاطرنشان کرد: خوشبختانه در انتخاب اعضای این انجمن انتخابی شایسته شده و اعضای آن را چهره‌های شاخص فرهنگی، اجتماعی و متخصصی تشکیل می‌دهند که ضرورت دارد از تجربیات ارزشمند این عزیزان استفاده لازم و کافی را ببریم و فرمانداری اهر از ایده‌ها و پیشنهادات و نظرات کارشناسی اعضا حمایت می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.