آموزش دانش آموزان استثنایی خوزستان در شرایط کرونا چگونه است؟

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: ۱۵ درصد از دانش‌آموزان استثنایی استان به صورت حضوری، ۵۵ درصد غیرحضوری و ۳۰ درصد به صورت تلفیقی تحصیل می‌کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی ممبینی رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: ۱۵ درصد از دانش‌آموزان استثنایی استان به صورت حضوری، ۵۵ درصد غیرحضوری و ۳۰ درصد به صورت تلفیقی تحصیل می‌کنند و باتوجه به شرایط فعلی، اختیار را به والدین دادیم و الزامی بر آموزش حضوری نداریم.

او افزود: از ابتدای مهر برای تعدادی از مدارس دستگاه‌های اتوماتیک ضدعفونی‌کننده دست تهیه و برای همه مدارس، مواد ضدعفونی‌کننده و گندزدایی خریداری شد همچنین حدود ۹۰ درصد کتاب‌های درسی بین دانش‌آموزان توزیع شده است.

ممبینی با بیان اینکه حدود ۲ هزار و ۹۰۰ محتوای الکترونیکی میان دانش‌آموزان توزیع شده است، بیان داشت: تولید محتوا برای ۱۱ کتاب درسی کودکان استثنایی، به معلمان خوزستانی محول شد که موظف هستیم در یک بازه زمانی این محتوا‌ها را به سرانجام برسانیم تا سازمان آموزش و پرورش استثنایی در شبکه شاد بارگذاری کند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان تصریح کرد: کلاس‌های درس بسیار محدود و با حضور ۳ یا ۴ نفر برگزار می‌شوند و از این بابت مشکلی برای رعایت نکات بهداشتی نداریم.

او در پایان ادامه داد: امسال یکی از دانش‌آموزان نیمه‌شنوا در کنکور سراسری گروه تجربی توانست رتبه ۱۰۵ منطقه را کسب کند که در چند سال اخیر بالاترین رتبه‌ای است که از سوی دانش‌آموزان استثنایی کسب می‌شود.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.