مشکلات مالی و کمبود اعتبارات چالش بزرگ تیم بسکتبال فسا

لیگ دسته یک بسکتبال کشور به زودی آغاز می‌شود و تیم‌ها از جمله تیم رعد پدافند هوایی فسا نماینده استان فارس در حال آماده سازی تیم خود برای شروع مسابقات هستند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان فسا در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: تیم رعد پدافند هوایی فسا به علت بحران کمبود امکانات و منابع مالی دست و پنجه نرم می‌کند و رمقی هم برای تمرین و ادامه کار ندارد و این تیم بدون کمک مسئولان امسال نمی‌تواند نتایج خوبی را در سطح کشور کسب کند.

لطیفی گفت: امسال کمک‌های موردی مسئولان باعث شد علاوه بر رفع درصدی از مشکلات نتایج خوبی هم از سوی بازیکنان این تیم کسب شود، اما این کافی نیست و باید این کار ادامه داشته باشد.

مدیر تربیت بدنی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز که به منظور بررسی و پیگیری مشکلات این تیم از نزدیک شاهد انجام تمرینات این تیم بود، گفت: تیم رعد پدافند هوایی فسا دو سال است که در رقابت‌های دسته یک کشور می‌درخشد و این تیم نیاز جدی به کمک مسئولان استانی و شهرستانی دارد.

سرهنگ صانعی افزود: در صورت عدم حمایت از این تیم ما امتیاز این تیم را به یکی دیگر از شهر‌های استان فارس یا استان‌های دیگر واگذار خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار