اجرای طرح توانا به صورت مجازی در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس پارک علم و فن آوری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرحله دوم کارگاه آموزشی آشنایی با فضای کسب و کار (توانا) روزهای چهارشنبه و جمعه ۹ و ۱۱ مهرماه برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید شمس الدین هاشمی رئیس پارک علم و فن آوری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرحله دوم کارگاه آموزشی آشنایی با فضای کسب و کار (توانا) روزهای چهارشنبه و جمعه ۹ و ۱۱ مهرماه برگزار می شود و این دوره  آموزشی از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ به صورت مجازی است و افرادی که مرحله اول این دوره را گذرانده اند می توانند شرکت کنند.

سید شمس الدین هاشمی افزود: مرحله نخست این کارگاه بهمن ماه سال ۹۸ با حضور بیش از ۷۰ شرکت کننده در دانشگاه یاسوج برگزار شد.

او بیان کرد: دوره های آموزشی ارتقاء توانمندیهای کار آفرینانه دانشجویان با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف در دو مرحله برنامه ریزی شده بود که دوره اول آن در روزهای پایانی بهمن ماه ۹۸ برگزار شد.

هاشمی گفت: در این دوره آموزشی ۵۰ ساعته که به طرح توانا موسوم است، مباحثی همچون ایجاد انگیزه برای کار آفرینی، مدل کسب و کار، نوشتن طرح کسب و کار، روش های بازاریابی و اصول و فنون مذاکره به شرکت کنندگان ارایه می شود.

پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد جزء جوانترین پارک های کشور است که در سه سالی که از افتتاح این پارک می گذرد اقدامات خوبی در آن انجام شده و فناوران و صاحبان ایده نیز به خوبی از آن استقبال کرده اند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.