همایش چلچله به سنگر پایانی رسید

سلسله همایش‌های چلچله از سری برنامه های هفته دفاع مقدس، امشب در گلزار شهدای استان کرمان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فاطمه السادات حسینی، مشاور استاندار و مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری استان کرمان امشب در مراسم اختتامیه سلسله همایش‌های چلچله که در گلزار شهدای استان کرمان برگزار شد، گفت: طرح چلچله ابتکاری است که از ۳۱ شهریور به مناسبت هفته دفاع مقدس آغاز شده است.

او با بیان اینکه طرح چلچله با هدف پیوند معنوی و معرفتی بانوان نسل دیروز و امروز برگزار شده است، افزود: در این طرح از چهل گروه از اقشار بانوان دعوت کردیم که این کار باعث ترویج ارزش‌های دفاع مقدس از نگاه زنان برای جوانان است.

حسینی بیان داشت: امشب دهمین برنامه و اختتامیه طرح چلچله است که این طرح، باعث ایجاد پیوند پروانه‌های دیروز و امروز که امدادگران ۸ سال دفاع مقدس و مدافعان سلامت هستند، شده است.

سرهنگ محمود مهدوی‌فرد، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان نیز در این مراسم گفت: امسال چهلمین سالگرد دفاع مقدس است و به برکت خون شهدا در قله افتخارات نظام اسلامی ایستاده‌ایم.

او افزود: امسال کمیته بانوان ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان کرمان، ۹ برنامه ویژه را در ایام هفته دفاع مقدس اجرا کردند که برنامه چلچله، به عنوان یک الگو در کشور قرار گرفت و بسیار اثرگذار بود.

سرهنگ محمود مهدوی‌فرد بیان داشت: در دوران دفاع مقدس در زمان عملیات تمام حاضران همکاری می‌کردند تا عملیات با موفقیت انجام شود و امروز نیز ۲۴ مجموعه دولتی و غیردولتی در استان کرمان تلاش کردند تا هفته دفاع مقدس به ‌خوبی برگزار شود

 محمدصادق بصیری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان نیز در این مراسم، بزرگداشت هفته دفاع مقدس و برگزاری این گونه برنامه‌ها را از جمله راه ها برای جاودانه کردن دفاع مقدس عنوان کرد. 

 در این مراسم که حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و جانشین فرمانده سپاه ثارالله حضورداشتند از ۴۰ نفر از زنان پشتیبان جنگ تحمیلی و رزمنده، زنان امدادگر هشت سال دفاع مقدس، همسران جانباز و مدافعان عرصه سلامت قدردانی شد.

در  این مراسم نیز از شناسنامه شهید یوسف الهی رونمایی شد. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار