لیگ برتر والیبال؛

رقابت سایپا و فولاد سیرجان برای صدرنشینی/ بازی حیثیتی پیکان و شهرداری ارومیه

هفته ششم لیگ برتر والیبال کشورمان امروز با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته ششم مسابقات لیگ برتر والیبال ایران امروز با برگزاری ۶ دیدار به صورت هم‌زمان و از ساعت ۱۶ در صورتی پیگیری خواهد شد. تیم والیبال "شهروند اراک" از لیگ برتر کنار گذاشته شد و از هفته هفتم تیم‌ها بدون استراحت به مصاف هم خواهند رفت.

در این هفته تیم شهرداری گنبد بازی نخواهد داشت و بازیکنان این تیم استراحت دارند.

راهیاب ملل کردستان - خاتم اردکان

نماینده والیبال کردستان امروز در حالی به مصاف خاتم اردکان می‌رود که محکوم به برد در این بازی است. تیم راهیاب ملل کردستان تنها در هفته چهارم مقابل تیم شهروند اراک پیروز شد. تیم راهیاب ملل کردستان که یکی از تیم‌های با استعداد و با انگیزه لیگ محسوب می‌شود برای برد در این بازی به میدان خواهد آمد. گرچه این تیم تمام بازی‌های خود را واگذار کرده است، اما یک برد می‌تواند شرایط آن‌ها را در جدول بهتر و برای ادامه مسابقات امیدوارتر کند. از سوی دیگر شاگردان نفر زاده که هفته گذشته استراحت کرده اند باروحیه بیشتر وارد زمین خواهند شد تا نتیجه بازی را از آن خود کنند و خود را به جمع مدعیان بالای جدول برسانند. تیم والیبال خانم اردکان با ۴ بازی و ۲ برد در رده نهم جدول قرار دارد.

لیگ برتر والیبال: رقابت تیم‌های سایپا و فولاد سیرجان برای صدرنشینی / بازی مرگ وزندگی برای پیکان و شهرداری ارومیه

پیکان تهران - آذر باتری ارومیه

تیم والیبال پیکان تهران در صورتی به مصاف نماینده دوم ارومیه خواهد رفت که این روز ها شرایط خوبی ندارد و زمزمه‌های جدایی سرمربی این تیم به گوش می‌رسد. ترکاشوند که نتیجه ضعیفی در هفته اول لیگ برتر والیبال کسب کرده است جایگاه او در پیکان لرزانده است و این بازی را می‌توان برای او بازی مرگ و زندگی توصیف کرد. درواقع باخت شاگردان ترکاشوند در این دیدار می‌تواند حکم برکناری سرمربی تیم پیکان باشد. تیم جوان و جویای نام آذر باتری ارومیه هم که تاکنون موفق به پیروزی در لیگ برتر نشده است برای بازی حیثیتی و کسب آبرو وارد زمین خواهد شد.

لبنیات هراز آمل - هورسان رامسر

یکی از بازی‌های جذاب و دیدنی هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر والیبال، جدال نمایندگان شمال کشور است. ۲ تیم هراز آمل و هورسان در شرایطی به مصاف هم خواهند رفت که هر ۲ تیم به برد نیاز دارند تا شرایط خود در جدول را تثبیت کنند. شاگردان عطایی در هفته گذشته موفق شدند به‌راحتی از سد شهروند اراک عبور کنند و جایگاه خود را در رده ۶ جدول تثبیت کنند. رامسری‌ها هم در دیدار هفته گذشته خود موفق شدند جوانان راهیاب ملل را از پیش رو بردارند تا دومین پیروزی خود در لیگ برتر والیبال را کسب کنند.

لیگ برتر والیبال: رقابت تیم‌های سایپا و فولاد سیرجان برای صدرنشینی / بازی مرگ وزندگی برای پیکان و شهرداری ارومیه

فولاد سیرجان - شهرداری قزوین

جوانان والیبال سیرجان که پدیده این فصل لیگ برتر والیبال محسوب می شوند، با تمام قوا مسابقات را آغاز کرده اند اما هفته گذشته اولین شکست سیرجانی‌ها رقم خورد و همین امر باعث شد تا صدر جدول را از دست بدهند. شهرداری قزوین هم که هفته گذشته با شکست پیکان دومین پیروزی خود را به دست آورد، از روحیه خوبی برخوردار هستند و برای پیروزی در برابر فولاد سیرجان قرار خواهند گرفت. شاگردان مسعود آرمات در حال حاضر با ۲ برد و دو ۲ باخت ۶ امتیازی هستند و در رده هشتم جدول قرار دارند.

شهرداری ورامین - فولاد مبارکه سپاهان

 تیم های شهرداری ورامین و فولاد مبارکه سپاهان با ۴ برد، یک باخت و ۱۲ امتیاز برابر هم قرار خواهند گرفت. دیدار ۲ تیم یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته ششم لیگ برتر والیبال است چراکه برد در این بازی برای هر ۲ تیم بسیار مهم است. همچنین تعدادی از بازیکنان سپاهان و شهرداری ارومیه به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

لیگ برتر والیبال: رقابت تیم‌های سایپا و فولاد سیرجان برای صدرنشینی / بازی مرگ وزندگی برای پیکان و شهرداری ارومیه

شهرداری ارومیه - سایپا

دیدار تیم‌های شهرداری ارومیه و سایپا هرچند بازی حساسی نیست، اما نتیجه این مسابقه باعث ایجاد تغییراتی در جدول رده بندی خواهد شد.  تیم شهرداری ارومیه که در ۲ بازی آخر خود نتیجه را به حریفان خود واگذار کرده، باعث شده که از مدعیان در جدول عقب بماند. اما شاگردان کارخانه هفته گذشته از سد تیم شهرداری گنبد گذشتند تا صدر جدول را پس بگیرند. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم کدام تیم برنده این بازی خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار