رئیس صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان:

کسری گاز مایع در سیستان و بلوچستان پذیرفتنی نیست

شهرکی گفت: هیچ کسری سهمیه گاز مایع برای استان پذیرفتنی نیست و شرکت‌های تامین کننده گاز مایع باید توان حمل سهمیه و ذخیره‌سازی را بالا ببرند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، داوود شهرکی رئیس صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: در زمینه گاز مایع هیچ‌گونه کسری سهمیه گاز برای استان پذیرفتنی نیست و شرکت‌های تامین و توزیع گاز مایع با افزایش توان خود در زمینه حمل و ذخیره‌سازی باید پاسخگوی مردم باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان افزود: روند گازرسانی به منازل در استان باید سرعت بگیرد. هم‌اکنون قیمت هر سیلندر گاز کوچک ۹ هزار و ۷۰۰ تومان است که خودرو‌های توزیع کننده حتماً باید این مبلغ را از طریق دستگاه کارتخوان دریافت کنند.


بیشتر بخوانید


او بیان کرد: شرکت‌های توزیع کننده گاز مایع باید طرح اشتراک‌پذیری را ادامه دهند و سیلندر گاز را درب منازل تحویل دهند و در صورت نیاز و تقاضای بیشتر از طریق یکی از شرکت‌های توزیع کننده و با هماهنگی صورت گرفته در ۲۰ نقطه از شهر زاهدان نیز سیلندر توزیع خواهد شد.

شهرکی گفت: آمادگی این را داریم در صورتی که سرمایه‌گذارانی قصد ایجاد کارخانه مخازن CNG در استان را داشته باشند با قید فوریت مجوز‌ها را صادر و در صورت درخواست ایجاد مراکز دوگانه‌سوز کردن خودرو نیز در این رابطه تسریع خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار