تغییرات گسترده در شهرداری مناطق ۲۲ گانه کلید خورد؛

خداحافظی حناچی با ۷ شهردار در تهران

شهردار تهران طی احکامی شهرداران فعلی مناطق ۲، ۳، ۵، ۱۰، ۱۴، ۱۷ و ۲۱ و معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران را بر کنار کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران طی احکامی شهرداران فعلی مناطق ۲، ۳، ۵، ۱۰، ۱۴، ۱۷ و ۲۱ و معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران را برکنار کرد.

گفته می‌شود؛ مجید رباطی به عنوان شهردار منطقه ۱۰، احمد تواهن شهردار منطقه ۳، کامبیز مصطفی پور شهردار منطقه ۱۴، داود لطفی شهردار منطقه ۱۷، رضا رجب زاده شهردار منطقه ۲۱، حسن رحمانی شهردار منطقه ۲ و محمود کلهری، شهردار منطقه ۵ توسط حناچی منصوب شدند.


بیشتر بخوانید


محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در پایان دویست و چهلمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: علی‌رغم اینکه دو بیمار کرونایی در میان اعضای شورای شهر تهران از جمله خانم‌ها صدراعظم نوری و نژادبهرام داشتیم، اما جلسه امروز به موقع تشکیل شد و وارد بررسی دستور کار‌های جلسه امروز شورا شدیم.

وی با بیان اینکه امروز یک فوریت لایحه افزایش بلیت مترو و اتوبوس به تصویب اعضا رسید، ادامه داد: بار‌ها گفته‌ام که وضعیت حمل‌ونقل در پایتخت به مرز هشدار رسیده است و اگر تعداد واگن‌ها و اتوبوس‌ها بیشتر بود، حتما انتشار کرونا کمتر می‌شد، چرا که سیستم حمل‌ونقل عمومی خود منبع انتشار کرونا است و نباید در آن ازدحام داشته باشیم.

هاشمی تأکید کرد: تنها موضوع ماسک مطرح نیست و یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در روز از این سیستم استفاده می‌کنند و در نتیجه می‌توانند باعث انتشار کرونا شوند، دولت می‌تواند کمک کند تا از طریق حمل‌ونقل عمومی شاهد انتشار کرونا نباشیم و تعداد واگن‌ها و اتوبوس را افزایش دهیم و مردم دچار مشکل نشوند.

وی با اشاره به تغییر تعدادی از مدیران شهرداری، یادآور شد: شهردار تهران زمانی که می‌خواهد روسای مناطق و مدیران ارشد را تغییر دهد، حدود ۴۸ ساعت قبل به من اطلاع می‌دهند و من آن را به اطلاع اعضا می‌رسانم تا اگر نظری دارند آن را به شهردار برسانند، البته اصول این است که شورای شهر نمی‌تواند در انتخاب دخالت کند، اما می‌تواند نظرات خود را به شهرداری اعلام کند.

رئیس شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: فکر می‌کنم درباره تغییر مدیران شهری هنوز فرصت است، چرا که هنوز انجام نشده و آقای شهردار دیروز ظهر به من اعلام کرد که این اتفاق قرار است رخ دهد و درباره آن نظر خواستند. ما این موضوع را در اختیار اعضا گذاشتیم و آن‌ها می‌توانند نظر خود را به سمع شهردار محترم تهران برسانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار