گلوبال تایمز: ترامپ بهای قمار دست کم گرفتن کرونا را پرداخت

سردبیر روزنامه گلوبال تایمز چین اعلام کرد ابتلای رئیس جمهور آمریکا به ویروس کرونا تبعات منفی بر انتخاب مجدد او در سوم نوامبر خواهد داشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، ابتلای دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و همسرش به ویروس کرونا به سوژه تمسخر یک رسانه چینی تبدیل شد.

سردبیر رسانه دولتی گلوبال تایمز پس از اعلام خبر ابتلای دونالد ترامپ و همسرش به ویروس کرونا اعلام کرد: رئیس جمهور آمریکا بهای قمار خود برای دست کم گرفتن ویروس کرونا را پرداخت.

هو شیژین در پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: ابتلای رئیس جمهور و بانوی اول آمریکا به ویروس کرونا نشان از وخامت همه‌گیری کرونا در آمریکا دارد.

سردبیر گلوبال تایمز تاکید کرد این اتفاق تاثیر منفی بر وجهه ترامپ و ایالات متحده خواهد گذاشت و حتی می‌تواند برای انتخاب مجدد او تبعات منفی داشته باشد.

ترامپ در ساعات اولیه روز جمعه اعلام کرد به جمع بیش از ۷ میلیون آمریکایی مبتلا به ویروس کرونا پیوسته است. او در صفحه توئیترش نوشت: «نتیجه تست بانوی اول و من امشب مثبت اعلام شد. ما روند قرنطینه را فورا آغاز خواهیم کرد. ما با یکدیگر این را هم پشت سر خواهیم گذاشت.»

روز پنجشنبه نتیجه تست کرونای هوپ هیکز، یکی از مشاوران نزدیک ترامپ مثبت اعلام شده بود. هیکز یکی از اعضای حلقه نزدیک به ترامپ است. او در سفر اخیر او به ایالت اوهایو برای شرکت در مناظره با جو بایدن، نامزد حزب دموکرات، رئیس‌جمهور آمریکا را همراهی کرده بود.

ترامپ هم‌اکنون در بیمارستان نظامی مریلند به سر می‌برد و به گفته یکی از مشاورانش دچار مشکلات تنفسی شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار