پزشک ترامپ: رئیس جمهور آمریکا دوبار افت اکسیژن را در بیمارستان تجربه کرد

پزشک ترامپ با اشاره به آنکه او دوبار افت اکسیژن خون داشته، اعلام کرد اگر روند بهبودی ادامه یابد او فردا از بیمارستان مرخص خواهد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «شان کنلی» پزشک «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا، با اعلام آنکه روند بهبودی او آغاز شده اعلام کرد که ترامپ احتمالا فردا از بیمارستان مرخص می‌شود.

کنلی در کنفرانسی خبری خود گفت: «وضعیت ترامپ پنج‌شنبه خوب بود، اما صبح جمعه تب بالایی داشت و اکسیژنش پایین آمد. با آنکه ترامپ امتناع می‌کرد، برای او دستگاه اکسیژن وصل کردیم».

در کنفرانس امروز (یک‌شنبه) تیم پزشکی ترامپ حضور داشتند و اعلام کردند که رئیس جمهور آمریکا تاکنون دوبار افت اکسیژن را تجربه کرده است.

تیم پزشکی ترامپ در ادامه گفت: «سطح اکسیژن رئیس جمهور در حال حاضر به ۹۸ درصد رسیده و اگر روند بهبود به همین منوال پیش‌رود او می‌تواند روز دوشنبه از بیمارستان مرخص شود».

پزشک کاخ سفید افزود: «ترامپ در اتاق خود در بیمارستان والتر رید است و نتیجه آزمایش بخش‌های حیاتی بدن او بسیار عالی است.»

اما به تازگی مشاور امنیت ملی ترامپ نیز اعلام کرد که او تمایل دارد تا به کاخ سفید بازگردد، اما باید مدت زمان بیشتری را در بیمارستان سپری کند.

روز جمعه رئیس جمهور آمریکا در پیامی در حساب کاربری توئیتر خود از مثبت شدن تست کرونای خود و همسرش خبر داد و نوشت: «امشب تست کووید-۱۹ بانوی اول آمریکا و من مثبت شد، ما فورا قرنطینه و روند بهبودمان را شروع می‌کنیم، ما با هم از پس این (بیماری) برخواهیم آمد!»

این مسئله تاکنون واکنش‌ها متفاوتی را به دنبال داشته است. به طور مثال شنبه صبح به وقت محلی، مقامی از کاخ سفید که از وضعیت  ترامپ اظهار آگاهی کرد و گفت وضعیت او «هنوز در مسیر روشنی از بهبودی نیست».

«مایکل مور» مستندساز مشهور آمریکایی که فعال ضد ترامپ نیز هست، ترامپ را یک دروغگوی سریالی و نابغه شیطانی نامیده و ابتلای او به کرونا را دروغ دانسته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار