ملایی: هدفمان شکستن رکورد‌های ثبت شده در مسابقات کشوری قایقرانی بود

ملی پوش قایقرانی کشورمان گفت: هدفمان در مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور شکستن رکورد‌های ثبت شده بود که توانستیم آن را عملی کنیم.

نازنین ملایی ملی پوش قایقرانی کشورمان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد مسابقات قهرمانی کشور که موفق شد در ماده روئینگ ۱۰۰۰ متر سبک وزن مدال طلا کسب کند گفت: رقابت خوبی بین ورزشکاران تیم ملی وجود داشت و با توجه به شرایط کرونایی و انجام نشدن تمرینات به شکل عادی مسابقات خوبی برگزار شد. هدف ما و مربی‌مان در این رقابت‌ها این بود که بتوانیم رکورد‌هایی که در سطح مسابقات قهرمانی کشور وجود داشت را جا به جا کنیم و در نهایت توانستیم به این هدفمان برسیم.

او در مورد میزان آمادگی خود گفت: میزان آمادگی ام در این مسابقات راضی کننده بود. در شرایط کرونایی با وجود اینکه تمرینات زیادی انجام داده بودیم، اما به علت اینکه در آب تمرین نداشتیم کمی افت کرده بودیم. در این ۲ ماهی که به تهران آمده ایم و تمریناتمان را در دریاچه آزادی پیگیری کردیم، توانستیم عقب افتادگی‌ها را جبران کنیم و به شرایط عادی بازگردیم. تمریناتمان فعلا به همان شکل در دریاچه آزادی ادامه دارد تا وقتی که اردو‌ها آغاز شود و به کمپ تمرینی خارج از ورزشگاه آزادی برویم، کمپی که قرار است خودمان هزینه هایش را پرداخت کنیم.

ملایی درمورد اینکه چرا می‌خواهند با هزینه شخصی به اردو بروند گفت: به علت شیوع ویروس کرونا ستاد مبارزه با کرونا اجازه برگزاری اردو‌های ورزشی و ماندن ورزشکاران در خوابگاه‌ها را نمی‌دهد. به همین علت فدراسیون خوابگاه و مکانی برای اسکان به ما نمی‌دهد و برای حضور در دریاچه آزادی نیز ما فقط در رفت و آمد هستیم و آنجا نمی‌مانیم. فعلا تهران می‌مانیم تا زمانی که ستاد مبارزه با کرونا اجازه برگزاری اردو را به ما بدهد و بعد از آن مربی تیم با توجه به موقعیت و شرایط آب و هوایی مکان مناسب را انتخاب خواهد کرد.

ملایی: هدفمان در مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور، شکستن رکورد‌های ثبت شده بود

او در مورد زمان و مکان مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو گفت: مسابقات کسب سهمیه المپیک اوایل اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد، اما مکانش هنوز مشخص نشده است. امسال به علت شیوع ویروس کرونا هنوز مشخص نشده است این رقابت‌ها کجا برگزار خواهد شد.

ملایی در مورد شرایط کسب سهمیه گفت: شرایط کسب سهمیه امسال نسبت به سال‌های قبل بسیار دشوار شده است. اگر بتوانیم در قسمت آقایان یک طلا و در بانوان نیز یک طلا بدست آوریم با ۲ سهمیه وارد المپیک می‌شویم. اما اگر فقط یکی از آقایان و یا خانوم‌ها طلا بگیرد باقی نفرات حذف خواهند شد.

او در مورد عملکرد فدراسیون قایقرانی در این دوران گفت: در این مدت فدراسیون می‌توانست در قسمت‌هایی عملکرد بهتری داشته باشد، اما این موضوع را نیز باید در نظر گرفت که در قسمت‌هایی کاری از دست آن‌ها بر نمی‌آمد. فدراسیون در این روز‌ها باید با حمایت از ورزشکارانی که شانس بیشتری برای کسب سهمیه دارند احتمال موفقیت شان را افزایش دهند. فدراسیون قصد داشت به ورزشکارانی که خودشان به شکل انفرادی تمرین می‌کنند حقوق بدهد، اما با توجه به اینکه اردویی تشکیل نشده بعد‌ها از نظر ملاحظات اداری با مشکل مواجه می‌شدیم.

ملایی در مورد عملکرد وزرات ورزش در این دوران گفت: عملکرد وزارت ورزش در این روز‌ها چندان خوب نبوده است. در حال حاضر تمام کشور‌ها جهان درگیر شیوع ویروس کرونا هستند، اما آن‌ها دست از تمرین کردن بر نداشته اند و منتظر این نیستند که ببینند چه اتفاقی قرار است رخ دهد. اتفاقا از این موقعیت استفاده کرده اند و بیشتر از کشور‌های دیگر تمرین می‌کنند. می‌توانستیم با در نظر گرفتن مکانی مناسب و در یک شرایط قرنطینه ملی پوشان را نگه داریم و به تمریناتمان ادامه دهیم. اکثر ورزشکاران رقیب مان در مسابقات کسب سهیمه المپیک همین کار را انجام دادند. کره جنوبی ۳ ماه قبل مسابقات قهرمانی کشورش را برگزار کرد. وزارت ورزش می‌توانست دراین مورد زودتر اقدام کند، چون یک ورزشکار به تنهایی نمی‌تواند مسیر قهرمانی را طی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار