خلیل زاده: در جریان چک‌های برگشتی استقلال نیستم/ برخی از افراد باعث تحریک هواداران می‌شوند

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره شرایط آبی پوشان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که امروز تعطیل رسمی است اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت باشگاه استقلال در ساختمان این باشگاه حاضر شد تا مدارک مورد نیاز برای کسب مجوز حرفه‌ای را تهیه و برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کند.

باشگاه استقلال طبق استاندارد‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا باید مستندات خود را به AFC ارسال کند تا با خطر محرومیت و کسر امتیاز مواجه نشود.

اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در این باره گفت: یکسری مدارک باید امضاء می‌شد به همین دلیل امروز در باشگاه حاضر شده ام. امیدوارم درباره بحث‌های مالی به نتیجه خوبی برسیم. با امضای اسناد مجوز حرفه‌ای، بحث این موضوع هم بسته می‌شود.

او درباره طلب کنعانی زادگان گفت: چک کنعانی زادگان همین الان صادر می‌شود. پیرو صحبتی که با مددی سرپرست باشگاه استقلال داشتم به باشگاه آمدم تا چک این بازیکن را امضاء کنم.

خلیل زاده در مورد برگشت خوردن چک برخی از بازیکنان استقلال گفت: من درباره چک‌های جدید بازیکنان اطلاعی ندارم و مدیر عامل قبلی باید پاسخگو باشد. به طور حتم این سوال را از مددی و ذی حساب باشگاه خواهم پرسید. اصلا نمی‌دانم این چک‌ها برای چه شخصی است و نمی‌دانم به کدام بازیکنان داده شده است. باشگاه چک ندارد. باشگاه فقط در صورتی می‌تواند چک صادر کند که همان روز به بانک مراجعه شود.

خلیل زاده درباره قرارداد روزبه چشمی و حضور او در ام صلال قطر گفت: سعادتمند در جلسه هیئت مدیره اعلام کرد که قرارداد روزبه چشمی را تمدید کرده است، اما اینکه بندی در قرارداد او بوده که اجازه فسخ قرارداد به چشمی می داده یا نه، من در جریان نیستم و نمی‌دانم به چه شکل و با چه رقمی این قرارداد بسته شده بود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه سعادتمند گفته همیشه با هیئت مدیره استقلال هماهنگ بوده گفت: سعادتمند به هیئت مدیره گزارش عملکرد می‌داد، اما من هیچگاه سند و قرارداد بازیکنی را ندیدم. مدیر عامل اختیار تام دارد، اما هیئت مدیره عبدیان را به عنوان نماینده در نقل و انتقالات انتخاب کرده بود. البته به غیر از قرارداد شجاعیان، عبدیان در زمان عقد قرارداد سایر بازیکنان حضور نداشت.

خلیل زاده درباره بحث مجوز حرفه‌ای و نگرانی هواداران گفت: هواداران استقلال نگران نباشند، چون سعی می‌کنیم گزارش واقعی و نه کذب تهیه شود و هواداران استقلال ارائه بدهیم.

او درباره طلب شفر و جباروف گفت: همین بدهی‌ها باعث شده تا پنجره استقلال بسته شود. راهی به غیر از پرداخت مطالبات شاکیان وجود ندارد. باید این کار را انجام دهیم تا قرارداد بازیکنان جدید ما ثبت شود. این پول به هر چه شکل پرداخت می‌شود. وزارت ورزش و جوانان نمی‌تواند طبق قانون به ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس پولی بدهد. ما باید خودمان بدهی‌ها را پرداخت کنیم. وزیر ورزش و علی نژاد تلاش می‌کنند تا افراد سرمایه دار را به باشگاه معرفی کنند تا مشکلات مالی رفع شود.

او درباره تغییر کارگزار باشگاه استقلال گفت: کارگزار جدیدی انتخاب کردیم، اما مدیر عامل وقت اعلام کرد که باید قرارداد این شرکت لغو شود، چون کارگزار به تعهدات خود عمل نکرده است. قصد دارم روز شنبه از مسئولان این شرکت دعوت و با آنها صحبت کنم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره تجمع هواداران این تیم مقابل مجلس و وزارت ورزش و جوانان گفت: هواداران باشگاه استقلال بدانند گزارش عملکرد ۵ ماهه را با سند به آنها ارائه می‌دهیم. برخی از افراد که اکنون دست آن‌ها از باشگاه کوتاه شده باعث تحریک مردم شده اند. منظورم سعادتمند نیست. سعادتمند از مدیر عاملی کنار رفته، اما هنوز در هیئت مدیره حضور دارد و شخص جدیدی به جای او انتخاب نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار