مقابله با کرونا در گتوند با تعطیلی پارک‌ها و اماکن تفریحی

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گتوند از تعطیل شدن پارک‌ها و اماکن تفریحی این شهرستان به منظور مقابله با کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یاسر محمدجونی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گتوند گفت: به منظور مقابله با کرونا، حضور در اماکن تفریحی، پارک‌ها و بوستان‌های این شهرستان ممنوع است و از ورود افراد به این اماکن جلوگیری می‌شود.

او با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت‌ها در شهرستان گتوند افزود: ضمن خاموشی چراغ های پارک ها، ورودی پارک ها، بوستان‌ها و اماکن تفریحی بسته شده است.

محمد جونی ضمن ابراز نگرانی از کاهش استفاده مردم از ماسک بیان داشت: با توجه به همزمانی شیوع این بیماری با آنفلوآنزای فصلی، شهروندان ضمن استفاده از ماسک بهداشتی و رعایت دیگر شیوه نامه‌های بهداشتی، از تجمع و حضور در مراسم و تردد‌های غیرضروری به شهرستان‌های همجوار خودداری کنند. همچنین خانواده فوت شدگان باید از برگزاری مراسم عزاداری خودداری کرده و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا آیین خاکسپاری را با محدودیت و رعایت نکات بهداشتی برگزار نمایند.

افزایش نظارت بهداشتی بر بازار و اماکن عمومی گتوند

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گتوند گفت: تیم بازرسی مشترک دستگاه‌های اجرایی ذیربط تشکیل شده و نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در بازار و اماکن عمومی افزایش یافته است. همچنین استفاده از ماسک در همه اماکن و صنوف ضرورت دارد و به افرادی که از ماسک استفاده نکنند خدماتی ارائه نمی‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

او اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، تعداد زیادی از صنوف شهرستان گتوند به علت رعایت نکردن اصول بهداشتی از سوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا این شهرستان تعطیل شدند، به همین سبب از ادارات و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان خواهشمندیم ضمن رعایت بهداشت از ورود افراد بدون ماسک جلوگیری کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.