به برکت سفر مقام معظم رهبری:

۸ پایگاه امدادی در خراسان شمالی احداث و یا تکمیل شدند

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی تجدید بیعت امت با امام و مقتدای خویش بوده و برکات ارزنده و کم نظیری در حوزه‌های عمرانی و تجهیزاتی امداد و نجات استان داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، ابوالفضل محبان سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان شمالی افزود: با اعتبارات این سفر ۵ پایگاه امداد جاده ای؛ تنگه راز، ایرج، رباط قره بیل، سنخواست و کشانک و سه پایگاه امدادی، اداری و آموزشی شهرستان‌های اسفراین، گرمه، و بجنورد احداث و تکمیل شدند.

محبان افزود: همچنین با اعتبارات این سفر پایگاه پشتیبانی و تنها پایگاه عملیات هوایی استان شامل آشیانه بالگرد و پد بالگرد با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تکمیل و راه اندازی گردید.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد: دوسوله انبار امدادی فاروج و مانه سملقان و مرکز آموزش‌های تخصصی منطقه‌ای بجنورد با اعتبارات این سفر تکمیل و به بهره برداری رسید.

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان شمالی مجموع اعتبارات تخصیصی این سفر پر خیر و برکت را برای هلال احمر بیش از ۱۱۲ میلیارد ریال بیان کرد و گفت : از این اعتبارات، ده میلیارد ریال آن نیز صرف خرید تجهیزات و ماشین آلات امدادی استان شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.