وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد:

رایگان سازی تعرفه سامانه‌های دانشگاه ها همچنان در دستور کار است

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بیانیه‌ای اعلام کرد که رایگان سازی تعرفه‌ سامانه‌های آموزش مجازی همچنان در دستور کار این وزارت خانه است.

/به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعتقاد راسخ به امر آموزش به عنوان یکی از مهمترین ارکان رشد، توسعه و بالندگی کشور، به منظور ایفای نقش مدنی خود در مواجهه با بیماری کرونا، رایگان سازی تعرفه ترافیک سامانه‌های آموزش مجازی مراکز دانشگاهی و حوزوی کشور را همانند ترم قبل در دستور کار خود دارد. رایگان سازی تعرفه سامانه‌ها بر اساس اطلاعات دریافتی از متولیان امر، انجام و مشخصات سامانه‌هایی که تعرفه آن‌ها رایگان شده در  سامانه www.ict.gov.ir قابل رویت است.

امکان مراجعه به سامانه و انجام فرآیند ثبت نام برای همه دانشگاه ها، مراکز آموزشی و حوزوی تا ۳۰ مهرماه سال جاری میسر است. مزید امتنان خواهد بود در صورتی که مشخصات فنی سامانه‌های مورد نظر در لیست دانشگاه‌ها و مراکز تایید شده درج نشده است مدیران محترم فناوری مراکز نسبت به انجام فرایند ثبت نام اقدام نمایند. وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آمادگی دارد تا در صورت بروز هرگونه مشکل در فرایند ثبت نام و مشکلات احتمالی از طریق شماره تلفن‌های پشتیبانی پاسخ‌گو باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار