فرمانده انتظامی ناجا مطرح کرد:

شناسایی سه هزار تارنمای متخلف/ اظهار نظرهای اشتباه برخی در فضای مجازی

حسین اشتری گفت: پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات در زمان شیوع ویروس کرونا سه هزار تارنمای متخلف و مشوش‌کننده فضای جامعه را شناسایی کرد.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار حسین اشتری فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران سه شنبه در  مراسم معارفه فرمانده انتظامی استان همدان گفت: باشیوع کرونا امکانات درمانی بیمارستان‌های ناجا در اختیار بیماران کرونا قرار گرفت و مراکز درمانی ناجا بیماران کرونایی را پذیرش کردند به گونه‌ای که چند برابر ظرفیت مراکز خدمات رسانی شد.

سردار اشتری افزود: پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات در زمان شیوع کرونا سه هزار تارنمای متخلف و مشوش‌کننده فضای جامعه را شناسایی کرد.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران  بیان کرد: این تارنما‌ها با تشویش اذهان عمومی سبب ایجاد نگرانی در مردم شده بودند که متولیان این تارنما‌ها تلفنی و حضوری توجیه شدند و با تعدادی  از آن‌ها برخورد قانونی شد.

او ادامه داد: از خودرو‌های آب پاش نیروی انتظامی هم در دوران شیوع کرونا ویروس برای ضدعفونی شهر بهره گرفته شد .

اشتری تصریح کرد: به دنبال شیوع ویروس کرونا، نیرو‌های مسلح با تمام قوا ورود کرده و ناجا نیز ابتدا اقدام به برقراری امنیت در مراکز درمانی و ایجاد آرامش در این مکان‌ها کرد.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: سربازان این فرماندهی پس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر احتکار کالا‌های بهداشتی مورد نیاز مردم و بیماران، با توانمندی بالا و اشرافیت اطلاعاتی در کمتر از ۲۴ ساعت انبار و محموله‌های احتکاری را شناسایی کرده و پس از ضبط آن را در اختیار مراجع مسوول و مردم قرار داد.

سردار اشتری گفت: به دنبال شیوع کرونا هجمه زیادی در فضای مجازی شکل گرفت و برخی از افراد در داخلی اظهار نظر‌هایی کردند که نه تنها برای خودشان بد شده و بلکه این گفته‌ها آبروی آن‌ها را نیز بُرد.

او ادامه داد: با شیوع کرونا برخی ادعا کردند به خاطر ارتباطات بین چین و ایران این ویروس رخ داده، اما بعد دیدند که این ویروس علاوه بر این ۲ کشور در سایر نقاط جهان نیز شیوع یافته است.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: منویات رهبر معظم انقلاب و حمایت‌های بی شائبه ایشان از مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا موجب اجرایی شدن مصوبات این ستاد و تمکین مردم به شیوه نامه‌های ابلاغی پیرو فرامین معظم له شد.

سردار اشتری افزود: اربعین حسینی امسال یکی از زیباترین جلوه همکاری و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبر انقلاب بود در حالیکه هفت میلیون تردد از چهار مرز زمینی در اربعین سال‌های قبل صورت می‌گرفت.

او اضافه کرد: به دنبال توصیه رهبر فرزانه انقلاب به مشتاقان اربعین درباره اظهار ارادت به امام حسین (ع) از داخل خانه و خواندن زیارت اربعین، مردم به فرمایش ایشان توجه کردند در غیر اینصورت با ۱۰ لشکر نیز نمی‌توانستیم کاری کنیم.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: توجه مردم به مقام معظم رهبر انقلاب نشان از درک بالای آنان و همدلی و همراهی مردم با سکاندار این انقلاب است.

سردار اشتری با بیان اینکه برای برقراری امنیت در جامعه نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها هستیم تاکید کرد: بسیاری درصدد سلب امنیت از جامعه هستند و بی‌توجهی به این مولفه هزینه زیادی را به کشور تحمیل می‌کند.

او بیان کرد: با وجود مشکلات اقتصادی و زیر فشار بودن مردم، اما آن‌ها به نظام، کشور و امنیت به عنوان بالاترین سرمایه علاقه دارند.

سردار اشتری با بیان اینکه امنیت و سلامت بهترین نعمت است گفت: وظیفه نیرو‌های مسلح تامین امنیت مردم است و در صورت نبود امنیت هیچ فعالیتی نمی‌شود انجام داد چرا که رشد، توسعه و پیشرفت علمی در سایه امنیت اتفاق می‌افتد و در صورت وجود امنیت شاهد توسعه فرهنگی، اقتصادی و سیاسی خواهیم بود.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار