داوری اولین رویداد جامپ پارک علم و فناوری کرمانشاه آغاز شد

اولین رویداد جذب ایده مجازی پارک علم و فناوری کرمانشاه جامپ در حوزه‌های عمومی،‌ای سی تی، کشاورزی و دانش آموزی پس از انتشار فراخوان با استقبال خوب صاحبان ایده به مرحله داوری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  سیامک آزادی رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه در جلسه داوری این رویداد با اشاره به اهداف برگزاری آن، گفت:شناسایی و جذب صاحبان ایده، آشنایی آنان با فرایند تجاری سازی ایده و توسعه فرهنگ کارآفرینی در استان بخشی از اهداف ترسیم شده این رویداد است.

او در ادامه با بیان اینکه ۹۸ ایده در این رویداد شرکت کردند، افزود: با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا جلسه دفاع صاحبان ایده از طرح هایشان به صورت مجازی در چند روز با حضور داوران در حوزه مختلف برگزار می‌شود.

آزادی افزود:شرکت کنندگان در این رویداد از مشاوره‌ها و دوره‌های آموزشی رایگان بهره‌مند و به آنان گواهی شرکت در رویداد ارائه خواهد شد.

رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه در ادامه با اشاره به این موضوع که ایده‌های برتر در اولویت پذیرش پارک علم و فناوری کرمانشاه قرار خواهند گرفت و از خدمات استقرار برخوردار خواهند شد، افزود: صاحبان ایده در این مرحله با مشاوران و منتور‌های پارک به بررسی الزامات توسعه و تجاری سازی ایده‌ها می‌پردازند.

او بیان کرد:پس از مرحله داوری، نتایج اعلام و به برگزیدگان جوایز‌ی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.