خالد مشعل: گردان‌های قسام، اسرائیل را به پذیرش خواست اسرا وادار می‌کنند

رئیس سابق دفتر سیاسی حماس اعلام کرد گردان‌های قسام رژیم صهیونیستی را مجبور خواهند کرد به خواسته‌های اسرای فلسطینی تن دهند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری رأی الیوم، رئیس سابق دفتر سیاسی جنبش حماس تأکید کرد که نیرو‌های مقاومت فلسطین، از جمله گردان‌های عزالدین القسام، رژیم صهیونیستی را وادار خواهند کرد تا در برابر خواسته‌های اسرای فلسطین تسلیم شود.

«خالد مشعل» رئیس سابق دفتر سیاسی حماس با اشاره به حمایت مقاومت فلسطین از جمله گردان‌های قسام از اسرای فلسطینی اعلام کرد: گردان‌های قسام قادر است رژیم صهیونیتی را به تسلیم شدن در برابر خواسته‌های اسرا در چارچوب یک معامله شرافتمندانه مجبور سازد.

خالد مشعل در تماس تلفنی با همسر «ماهر الأخرس» اسیر فلسطینی که از ۷۸ روز پیش دست به اعتصاب غذا زده است، پایداری او را ستود.

بر اساس این گزارش، خالد مشعل گفت اراده فولادین الأخرس در نهایت رژیم صهیونیستی را وادار به تسلیم و پاسخگویی به خواسته‌هایش خواهد کرد.

او تصریح کرد: «ما در برابر پایداری و اراده این اسیر قهرمان، سر تعظیم فرود می‌آوریم، او یک الگوی نمونه برای ملت فلسطین است؛ ملتی که هرگز در برابر رژیم اشغالگر و جنایت‌های آن علیه اسرای ما تسلیم نخواهد شد».

گفتنی است اسرائیل در ماه ژوئیه، ماهر الاخرس را بازداشت و بدون آنکه وی را محاکمه کند، به حبس محکوم کرد. این مسئله باعث شد او دست به اعتصاب غذا بزند و تا به امروز بیش از هفتاد روز است که از اعتصاب وی می‌گذرد.

همچنین شایان ذکر است اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی کنونی حماس نیز در مصاحبه ای، با هشدار درباره اینکه هرگونه تجاوز به نوار غزه هزینه‌های سنگینی را برای رژیم صهیونیستی به همراه خواهد داشت، تأکید کرد که حماس آماده مقابله با هرگونه حمله جدید ضد نوار غزه است.

اسماعیل هنیه در مصاحبه با «میدل ایست آی» گفت: امکانات حماس نسبت به شش سال گذشته بیشتر شده است و اقداماتی غافلگیرکننده برای دشمن داریم؛ به همین دلیل تصمیم اسرائیل برای آغاز جنگ آسان نخواهد بود و هزینه سنگینی را برای این رژیم به‌همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار